Wednesday, February 20, 2019

a varrónõnél..


Neha (eleg gyakran) ugy erzem egy rossz evszazadban elek, szulettem, fuggetlenul attol,hogy ez a mostani a hibaival egyutt a legcsodalatosabb,szerintem is.Nagyon szeretem  a falak koze zart lassusagot, mikozben kintrol beszuremlik a forgalom, a varos dinamikus luktetese.Szeretem a hetvege olykori maganyait, beinditani a gepeket, amelyekkel tengernyi idot nyerek, filmezhetek, bambulhatok,jatszhatom a kutyakkal.
Mindig ellentmondasos kettossege volt az eletemnek..en a laza, szabadsagimado elek egy olyan orszagban, ahol nagyon is komoly szabalyok vannak, be is tartom mind.A lelkem viszont lazad, szabad, ujjong, neha orultsegekre kesztet:)
Fegyelmezetten elem a kemeny teleket evrol evre.Nem szoktam panaszkodni a hideg miatt, hulyen is jonne ki, hiszen tehetnek ellene, ha annyira akarnam, ha annyira valosagos panasz lenne.De mindennel  izgalmasabb  a hideg szepsegenek felfedezese, megelese,onmagam szamara idonkent hos is vagyok:)
Ma vegre megvettem a selyempapirt, amivel kivagom a szoknya mintajat,hazajottem ..es valahogy tudtam elore,hogy ez lesz..felhivtam az utcankban latott varronot, vallal e szoknyat vagy csak atalakit.Latnia kell mondja egy vekony hang.Jo, mondom ma vagy holnap benezek.Aztan kevessel ezutan feloltoztettem Csilit, aki mostanaban a lanyok miatt nem akart jonni velem, de ma igen, fogtam az anyagokat, a huszeves szoknyam es meg sem alltunk a varronoig.Nezegette forgatta..hat annyira nem egyszeru , mondja..azt hiszem 5 darabbol van osszerakva..talan ezert olyan jo a szabasa,jegyzem meg:) nem banja ha darabjaira vagom? kerdezi..meghokkenek, meg nem engedtem el ugy latszik, pedig mar nem hordom.Az erzekenyen erintene mondom neki, erosen kotodom ruhakhoz....maga nem? kerdezek gyorsan vissza..nem o nem, mondja. Jo, akkor mintat keszitek..jegyzi meg.Papirt ir..nev telefonszammal..jovoheten hivom majd ..jegyzi meg..eloszor csak kezdjunk eggyel, aztan meglatjuk teszi hozza.Jo,mondom lelkesedessel.Mar elindult bennem, mindig igy kezdodik:) mar lazasan varom a jovohet csutortokot.Szemeim elott a huszeves masolata...megprobalom visszafogni magam, hibakat beepiteni,,,de tudom csutortokig el fog mulni:)