Friday, July 27, 2018

esti egyveleg...


A vezetes kozbeni fotoim altalaban csalen allnak, legtobbszor elsuhanva kattintok, mert varatlanul kerul elem valami, mogottem jonnek, haladni kell..ma pl ez a viragagyasba epitett bicaj, benne virag(fejlec foto)...egeszen a szavamat vette.
Aztan fozocskeztem, mert penteken altalaban itthon vagyok es egyedul..kovaszos uborka is keszult, meg hazi turo rudi, na es brokkoli burger, es persze toltott paprika is.Aztan neha napokig abszolut semmi, mert mindennek el kell fogyni..utalom ha valaki ennivalot dob ki.  

Valamikor tavasszal irtam  a radioban hallott bucket listarol..en is szoktam neha, kategorizalva..olyan egeszen belathato idon beluli celok, es vannak az orok klasszikusaim, ahogy nevezem oket.
Pl eszaki fenyeket nezni kozben smore-t enni
     elmenni az irokez indian faluba, ahol a hosszu haz is van
      meglatogatni a pillango konzervatoriumot
      mozaikozni valami kulonlegeset, talan egy pillangot
es az orok, a nagyon regi, a mindig elojovo soha el nem mulo
Szentpetervaron setalni a Teli palotaban, napokig
Kinabol vonatozni Moszkvaig, Sziberiat csodalva
Ezekkel el lehet lenni sokaig, abrandozni, terveket szoni, neten fotokat keresni, oda kepzelni magunkat:)
/mas
Ha valaki regota olvas gondolhatja azt, hogy halmozok..pl szoknyat:) mondjuk abbol kb ugy adnek, mintha  a fogamat huznak  es csak akkor ha keri valaki.
De
A kezzel irott naplokat is halmozom, van egy sor amelyik megtetszett valamiert..ebbol most harmat ajandekoztam el az elmult par hetben.Egyet A.nak...abban elore irt kerdesek voltak, nagyon szereti.Ja es nem kerte senki, csak ugy magamtol adtam joszivvel, mert a targyakat es ugy altalaban mindent  nem birtokoljuk
csak egy ideig orizzuk. Meg  az almokat is..joejt nekunk:)