Sunday, June 5, 2016

snapping turtle( harapos teknos)...


2 csodas, tartalmas nap utan, nehez volt ma egyedul ebredni.
Mivel vasarnap, elovettem a legszebb ruhamat, kameramat, irany a part.Haborgo hullamok fogadtak, ami kozos volt bennunk most.
Egy verebbel, egy csikos nyaku-feju, egy fekete bubos madarral es egy sirallyal reggeliztem.Pontosabban ok ettek meg a crossiant en ittam a cappuccinom.
Esett ejjel, ilyenkor jo tiszta a levego, a madarak is errol beszelhettek akkora zsibvasar volt.
Szedtem akacviragot meg egy szarado orgonat, az illata meg eros.Elindultam haza, kevessel utana a szembejovo savban all egy auto, elotte egy ferfi valamit nez az ut menten.Lelassitok, amikor meglatom, hogy egy teknos van az ut szelen...persze azonnal fotozom es mondom a ferfinak jo lenne visszatenni, mert eltevedt.Konnyu a kocsibol tanacsokat adni, mert en nem szalltam ki:)kerdezem, hogy van e kesztyuje, de akkor mar folemelte, vitte vissza a zoldbe.Aztan elkoszontunk, hazajottem.
B. mar ebren, mutatom a fotokat es mutatom az akacviragot.Megszagolja, kellemes nagyon.Meselem neki, hogy mi ettuk a viragat...na errol mar hallani sem akar..anya en nem fogom megkostolni:) pedig nem javasoltam, csak ugy elmeseltem...
Meg soha nem lattam igy szabadban teknost.Lattam mar krokodilt, van egy ilyen nevu ut  Tampa es Miami kozott Floridaban.Ott hevertek ket oldalt lustan.
Ma is gazdagabb lettem egy elmennyel es meg alig mult 8..vajon mit tartogat meg a nap:)