Sunday, June 19, 2016

Napfordulóra...


Holnap lesz az ev leghosszabb napja, vartam, mint mindig.Meg nem tudom mikor tudok idot szakitani a hagyomanyaimra, fotozas, mezei virag szedes, napkelte nezes..igy,. ebben a sorrendben is jo volna:)
Ma mar keszultem valami kulonlegessel, ami kapcsolhato a holnapi naphoz es a szerdai meccshez is.Ha holnap, akkor virag, ha szerda akkor piros feher zold:)
Valami szerencsehozo  targyat szerettem volna, varazserovel, ami ved majd bennunket szerdan, de mivel no vagyok, legyen noies, szep is:)
Igy keszitettem egy hajtut, egy hajrafot, egy un. csokert( a nyakam kore kell kotni kisse szorosan, es egy  corsage(gomblyukcsokor) ezt nem tudom otthon hogy hivjak, a csuklora kell tenni.Altalaban balozo lanyok kapjak a fiutol, akivel mennek.
Ezeket szerdan mind magamra rakom, egyebkent meg egyet egyet magamon tartok majd, hogy a varazs nen muljon el, ne szunjon meg.Ezek az en talizmanjaim, amulettjeim, kabalaim....mind:)


Legyen nagyon szep a holnapunk es a szerdank meg szebb:)