Thursday, June 2, 2016

pillanat varázsa...




elore hullo hajtincsed szempillam surolja
sarkaban kapaszkodo konnycseppem halalugrasba tolja
2 sohaj helyet cserel
a pillanat veget er/ en












Az ejszakai kiados esozes miatt elmaradt az esti locsolas.Jegkockas limonadeval setaltam korbe a noveneyeket, rozsaszines kek egbolt kiserte es egy kutyalany lepteim nyomat.Lett egy erzesem, gondolatom.
Amikor mar egeszen elvarazslo lesz a kicsi kertem, el fogok koltozni.Mintha ez lenne a sorsom, uj kertek megszuletesenek levezetese...

6 comments:

  1. Ne gondolj ilyenre!
    Szeress, élvezz minden pillanatot, ami örömet okoz. Ez a kert meg is adja Neked, amin nem is csodálkozom.

    Te írtad a verset? :O mert gyönyörű, megjelenik előttem a kép...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megerzos vagyok Orsika:) kozben persze orulok es elvezem a pillanatot:)

      En irtam este..tul faradt voltam,akkor konnyen megy:)be is irom melle

      Delete
  2. O szivesen szivesen..sok foto volt de csak ez a ketto elol..es a sziklas valamiert le is van kicsinyitve..gyonyoru latvany volt.

    ReplyDelete
  3. :) ez azert van, mert az oldalsavhoz lekicsinyitem, kulonben belelogna az irasba:)

    ReplyDelete