Saturday, July 22, 2017

szombat reggel...


Nehany hete kimentem locsolni, kozben hirtelen esni kezdett az eso, napsutesben.Kisse bolondnak ereztem magam ahogy locsoltam es esik, mert nem hagytam mar abba.Most be van borulva,ha megis elmarad az eso, kisse duhos leszek.
Locsolas helyett kattintottam nehanyat.Majdnem elszaradva hoztam haza  a jazmin bokrot, mar szep zold, viragzik.
Van harom paradicsom es harom paprika bokrom.A paradicsom tele van kicsi zoldekkel, paprika osszesen ketto van.Azt hiszem tul kozel kerultek egymashoz, nem szamitottam arra, hogy a paradicsom ekkora lesz.
Vegulis mindegy mennyink van, mekkora terulet, szivvel valo torodest visszaadja.
Egyedul vagyok a hetvegeben, ha esni fog, orasit takaritok, ha nem, akkor is:)






ebben a ruhaban esoben is locsolnek:)

 forras:sundance catalog