Thursday, July 20, 2017

hajnali vendégeim...


Reggel 5 utan ebredtem Panda hangjara, be akart jonni.Van egy kis kert itt font a haz masik oldalan, ami most teljesen a madarake lett. Plusz mellettuk tartok egy szeket, amin a kovaszos uborka szokott erni.Szerencsere minden ejjelre behozom a madarakat es a kovaszos uborkat is:) Elovigyazatossagbol? tapasztalat"gyakorlatiassag?:) valoszinu minden komponens otvozodik abban az egy mozdulatban.
Tehat ma amikor beengedtem Pandat, automatikusan mentem a kis kerthez, mert ott van 2 piros szinu napraforgom is, mar fejesednek..pontosabban 2 maradt, mert legelabb 8 volt..eddig a mokusokat, madarakat okoltam, hogy biztos ok tortek le..hat nem..a mai vendegeim lehettek..olyan jol ereztek magukat, hogy csak egeszen vilagosban mentek el..a kalitka ahol lenni szokott, ott meg heveresztek is..csak a fenykepezomon most meg a vaku tunt el, nem mukodik..de ahogy vilagosodott egesz jot kattintottam, meg be is allt nekem az egyik:) szerintem aranyosak!
Azt mondja a ferjem: szerinte ok is arra vartak, hogy elkeszuljon a kovi  ubi en meg behoztam eloluk:)) nem lehet minden tokeletes...nem igaz?:)


4 comments:

  1. Na az biztos, hogy lerendezték volna a kovászos uborkádat :)) szerintem érzik a szagokat, a madarakét, az élelemét és vártak, hátha viszel nekik valamit :) mindenesetre elég szemtelen kis jószágok, már nem is félnek az embertől különösebben.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orsika:)) nem tudod elkepzelni milhen jol ereztek magukat meg igy is,kaja nelkul:) egyebkent vannak helyek ahol befogjak oket,megszeliditik..na azr nem csinalnam,,csak a foto erejeig tetszenek..a fiam szerint az ev legjobb fotoja lett.Biztosan a szagra jonnek..de nem tudim hinnan, mert a folyo a legkozelebbis eleg messze van..legyen az o dolguk..de megint jobban kell figyelnem mielott ajtot nyitok:)

      Delete
  2. Én féltem tőlük, bár lehet, nem bántanának. A napraforgókat itt lábon ették meg, főleg a verebek. Sajnos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:) en nem feltem,,tobbszor is ajtot nyitottam es fotoztam oket..de aztan visszacsuktam:)soha nem lehet tudni elven.
      A napraforgoy nagyon sajnalom, mar szep erosek voltak, egyenkent lettek letorve..meg van ketto..meg egy masik helyen par de azok nem olyan szepek...kivancsi vagyok marad e ep,minden evben a vegen csak egy vagy ketto viragzik..

      Delete