Saturday, July 15, 2017

a karkötő...

Azon az oszon kaptam a karkotot,amikor ebbe a hazba koltoztunk,vagyis ot eve mar.
Az elmult hetekben valamikor elhagytam.Olyan menetrendszeruen hordtam,tettem le azonnal amikor hazajottem,ebbe az uvegszelencebe..azon a napon amikor eszrevettem,hogy nincs meg,teljesen kepszunet van ..nem tudom hol hagytam el.
Osszenottem vele.pedig van masik de evek ota csak ezt hordtam valamiert.
Neha ugy ragaszkodik az ember ,mint valami rossz elkepzeleshez..nem tudja elhinni,nem is akarja,hogy van masik.Bezarja ,behatarolja a lehetosegeit.Soha nem gondolkoztam azon,hogy kellene egy masik, van ujabb,erdekesebb esetleg szebb.Elvegre ajandek volt,tele szentimentalis ertekkel.


Aztan elhagytam es ez feloldott ugy,olyan keppen,hogy addig nem is tudtam,hogy fogva vagyok valamikepp.Uj karkotoket kezdtem nezegetni.Majd egyik delutan belebotlottam egy addig eszre nem vett uzletbe.Egy kosarba volt kiteve az uzlet ele karkotok.. A kezmuvesek elott titokban mindig meghajlok,,bar amit elhagytam arany volt,de mar nem ragaszkodom ahhoz,..ezt probaltam fel es tetszett azonnal..bementem kifizetni,,,de kenytelen voltam korbesetalni,annyira erdekes,szep uzlet.Non profit organization..mondta mosolyogva a lany,mikozben nem szukolkodtem a dicseretekkel..ha megadom az emailem elkuldi a megvett termek infojat...mire hazajottem itt is volt..egy uj vilag tarult elem ismet..meg foto is van a lanyrol aki keszitette a karkotom..teljesen lenyugozott ez az uj informacioaradat…


A karkoto nem ertekes nemesfembl keszult es megis benne van az igerete,hogy hasonloan kedves lesz...

*az uzletlancolat neve: https://www.tenthousandvillages.ca/shop/en/70-jewellery?gclid=CP2M19_fjNUCFdC1wAodXngAyQ