Tuesday, July 18, 2017

zajlik az életünk...

 Nem tul reg talaltam ezt a dalt, nagyon megkedveltem azonnal, mindig orulok, amikor a radioban is jatsszak(The Revivalists - Wish I Knew You)
.Sebesen haladunk, kint 32 fok, a kocsiban kellemes klima, Csili mellettem fekszik, eskuszom meg mosolyog  is es ez a zene szol.
Meg mindig a nehany perccel korabbin derulok magamban..
En- a furdoszobaban keszulok elmenni, sminkelek kicsit.
B.- kivulrol..anya  Csili maradhat? minket is meg kell, hogy szokjon..
Ferjem- szinten ajton tulrol..Dragam a lencse alol elfogyott a viz, mit csinaljak most? En nem tamogatom Csili maradasat, sir es ugat..
Panda is betoppan , unottan nyavog nehanyat...
Ajto nyilik, mindenki ott toporog, Csili konyorogve nez ram, ugye viszel ugye viszel? kerlek ne hagyj itt veluk tekintettel
Ferjemmel kozlom zarja el a tuzhelyet a lencse alatt, takarja le es hagyja ugy, ha hazajovok elkeszitem a salatat.
B.nak mondom ..kisfiam nem tehetek rola, hogy ez egy egyszemelyes kutya, valoszinu jon velem..
Csili mintha ertene, oromeben szupergyorsan farkatcsoval es kacsint ram..de lehet ezt csak kepzeltem
A madarak ugy gondoljak nekik is kozbe kell szolni, a fiu erosen razendit..Panda simogatast kap es egy konzervet, nem erdekli, megeszi a Lolaet is..Lola nez ram, olyan oszinten, szeliden, senkinek nem tud artani akkor sem, ha ehen halna..megigerem neki, ha hazajovok megfurdetem, ebben a melegben jol fog esni..hanyatt dobja magat, kap egy hasi simiket..
Veszem Csili taskajat, csak leteszem , mar ugrik bele, boldog, szo szerint a taskaba repult a boldogsagtol..
A kocsiban a  mellettem levo  ulesre teszem, elfekszik es meg sem mozdul innentol..egyszeruen imad utazni.
Negy helyen jartunk, mindenhova bejon velem..vettunk nehany cserep viragot is..azzal mar csak holnap este dolgozom majd..es vettem egy kacsat:)kacsatoportyut kivanok..de addig malnashabot eszem mandula reszelekkel, mert valamivel oldani kell a nem keves stresszes pillanatot:)
Masfel honapja nem eszunk egyaltalan kenyeret, semmilyen koretet, gondolok burgonyara, rizs, nokedli..o mennyei nokedli, hianyzol:) egy ideje lefekveskor , ebredeskor ehes vagyok..csak proteint eszunk salataval..persze nincs is melegunk...de megdolgoz a nelkulozes..tehat holnap kacsa, meg nem tudom milyen salataval..valamilyen szolossel, van itthon szolo.
Ma szuper orom , hogy megjelent a ribizli is..azonnal vettem..azt hiszem senki nem szokta enni, csak en vasarolom fel szep lassan...ne is vegyek, majd en megeszem mind.
A laptopom toltoje tonkrement, B. mar rendelt egyet de addig benaznom kell.. a fenykepezom eleme is is kinlodik, nagyon hamar lemerul..
Szoval van itt nehany kep a vasarnap hajnali fotozasbol, abbol teszek nehanyat, meg ha az irashoz nem is illenek es nem is lettek tul jok..zajlik az eletunk , es eppen igy van jol , ahogy van!:)