Friday, March 18, 2016

A kert...

 ... ma piskota illatu volt ,a harmadik  szomszedban egy cukraszda van, tudom emlitettem mar.Olyan sokaig kepes lengni a levegoben, elkepzelhetetlen mennyisegu piskotat suthetnek.
Aztan becsuktam a kaput es meglattam a sarokban a rugyeket.Remeny rugyek, neveztem el oket.Tavaly ultettem a sarokba egy szal orgonat, kicsi,vekony, gyenge szalat.A duplajara nott ,es most rugyeket bont.Vagyis tulelte.A belvaros betonrengetegeben nem kis eredmeny.
Mi az,ami taplalja a remenyt bennunk, tettem fol a kerdest.A jelek, melyeket sokfele formaban kapunk..peldaul rugyek formajaban ma.A jelek megerositenek abban,hogy igen erdemes bizni,hinni, varni,tenni,akarni,alkotni....sorolhatnam:)


Van egy kedvenc filmem, idonkent megnezem, feldob..Jane Austen,konyvklub..imadom a konyvek kibeszeleset,a maganelet belekevereset,a konyvek magukra huzott uzenetet,mondandojat.Nem bannam, ha reszt vehetnek egy ilyen klubban:)