Wednesday, March 16, 2016

Néhány....


... napja lattam egy kepet, melyre ez volt irva:
stressed visszafele desserts..veletlen volna..nem , nem hiszem...szolt a szoveg .Azt hiszem egyetertek az iroval, akarki is volt.
A stressznek is megvannak a pillanatai, mikor mit kivan.En legtobbszor azt, hogy amitol stresszbe kerultem, attol egeszen elterot csinaljak.Igy kapcsol ki a fozes, sutes sokszor.Maga az eves resze nem erdekel, az alkotas ami kizokkent  a pillanatbol. Vagy eszembe jut valami, amit reg csinaltam, vagy ut kozben latok valamit es alig varom, hogy hazaerjek es elkeszitsem, vagy belenezek a blogomba, konkretan az olvasolistamba es meglatok valamit.
Gyors felmeres:megvannak e a hozzavalok..minden volt itthon, rendes haziasszony vagyok gondolom el:)
Laptopot szoktam konyhaba vinni, de ma kinyomtattam , harom lapra fert a hozzavalok, a leiras..szepen szetraktam magam elott , mint egy kottat es kezdodott a varazs.
Szoktam modositani..pl nagyobb a tortaformam, de nem akartam tobb anyagot hasznalni , igy csak egyszer vagtam kette a tortalapot.Van egy haromfele :malna, eper, feketeeper  lekvarom, nalunk nagyobb siker, mint a  sargabarack, igy ezt hasznaltam.A csokim 74%-os kakao tartalmu volt..gondoltam ezzel csak jobb lehet.
Fel 9-re lettem kesz, talan a foto miatt vagok egy szeletet, kulonben marad hutes alatt holnapig.Julia Child csokitortat nehanyszor megsutottem, de erzem ez sok szinttel jobb.Bocsanat Julia, nem akartam megserteni:D de Miszter Sacher ebben jobb:)


a receptet  hoztam: Mági at szeretetrehangoltan    
                                blogbol, kis modositassal ilyen lett.
Koszonet a receptert!:)