Wednesday, January 20, 2016

a tegnaphoz...

 Tegnap fel 5kor hazojottem, vettem egy forro furdot, csinaltam egy teat, utana agyba bujtam, valamikor elaludtam, egeszen ma hajnalig.Egyszer 3 korul ebredtem fel, de visszaaludtam.Ugy erzem kisse megfaztam.Ma mar jobb egy kicsit , de meg mindig nem tokeletes semmi.
Pedig tegnap reggel csodas napsutesre ebredtunk, a havazas utan, amikor minden szurke volt, a fotokon is jol latszik.Szaladtam is napos kepet kattintani nehanyat, azt is a kocsibol, csak eppen felrealltam, de nem szalltam ki.Olyan , mint autos behajton venni kavet vagy reggelit, na en igy fotoztam.A kulonbseg azert igy is kiveheto, milyen mas szinu minden, meg a hangulatunk is ha sut a Nap.
Hoztam nehany elmaradt fotot, a bicajos emberrol, a mandulavajrol, a garbokrol+1 kardigan, a sziv masik oldalarol, a rengeteg nevvel.
Es ugy dontottem elkeszitem az omlettem:)












13 comments:

  1. milyen jól elkapott pillanat a bicajossal, hogy pont a fa előtt van még, nem is takarja a fát...

    az a színátmenetes kardigán...ajjaj, sóhaj, sóhaj! hihetetlenül szeretem az ilyen cuccokat, nagyon jóóóó! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Latod amikor kattintottam igy nem is gonodltam at, hirtelen jott, gyorsan cselekedtem:)

      Az a kardigan sok noi szivet megdobogtat, amikor rajtam van:D de az enyem:))

      Delete
  2. koszi Orsika:) a hidegben megorultek nekem, de sajnos nem vittem semmit..majd legkozelebb.

    ReplyDelete
  3. Csodaszépek a téli táj színei! : a fehér, az a kék!
    A pulcsik is tetszenek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Monika!! a szeoet konnyu fotozni is:)nem volt nehez dolgom.Amikor ragyogoan sut a Nap, minden egeszen mas.

      puszillak:)

      Delete
    2. És Isten éltessen,nagyon boldog névnapot kívánok neked!!!!!ott hogy van a névnapod? Gondolom itthoni naptár szerint ünnepeltek♥

      Delete
    3. Nagyon szepen koszonom Monika!:)

      A helyzet az, hogy itt nincs nevnapi szokas, de mi orizzuk az otthonit:)A ferjem mindig felkoszont es en is Ot.:) de itteni emberek nem, ezert is nagyon ertekes az otthoonrol jovo:))

      koszi, puszillak:)

      Delete
  4. Csodálatosan szépek a képeid! Imádom a kék és a fehér színt, a kedvenceim. Névnapod alkalmából minden jót és szépet kívánok, boldog névnapot!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szepen koszonom a Mrita Kedves:)) mind a kivansagod, mind a kedves szavaid!

      Legyen nagyon szep napod:)

      puszillak!:)

      Delete
  5. Kedves Ágnes, benéztem hozzád boldog névnapot kívánni egy kis késéssel, azért sokszor eszembe jutsz ♥ puszillak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Rozsa:)

      O ne kestel, dehogy..nagyon koszonom, hogy gondoltal ram!! en is szoktam Rad, vajon mi lehet Veled, Tieiddel..mar ennek is orulok, hogy itt jartal!

      puszillak:))

      Delete
  6. Én is boldog névnapot kívánok neked, nagy szeretettel.

    ReplyDelete
  7. Én is csatlakozom a névnapi jókívánságokhoz! :-)

    ReplyDelete