Saturday, November 7, 2015

a veszekedésrõl...


Azt hiszem a tegnapi filmmel kezdodott az egesz.Olyan nyomottan jottunk ki a mozibol, mintha elvesztettuk volna valakinket, valaki nagyon fontosat, az eletunk reszet.James Bondot neztunk, a legujabbat.Ha valaki megkerdezne a velemenyem a filmrol, csak azt tudnam mondani:olyan,mint a  hutom tartalma.Van benne hus, zoldsegfele, gyumolcs, tejtermek, nagyreszet beledobalom egy fazekba, de az meg nem jelenti azt, hogy finom is lesz.Voltak szep tajak, jo szineszek, erdekes jelenetek, de a tortenet nem akart kapcsolodni egymasba.
Aztan ma osszevesztunk, ami arrol szol, hogy a ferjem mondja a magaet, en meg hallgatok.Ilyenkor ugy elhallgatok, ha akarhogy ker sem fogok megszolalni legalabb holnap estig.Az egesz egy hulye felreertesbol fakadt ki, aztan a hallgatasom vaditja es mar az is szoba jott, hogy en vagy nem veszek, vagy ha igen, akkor keves citromot...
Kozben atkoszont a szomszedno is..mert a fenykepezom kerestem..azt hittem a kocsiban maradt, de nem.Beszelgettunk keveset, emlitettem neki Gingert..elhallgatott kisse..majd elkezdi mondani, hogy latta a plakatom, hogy kerestem, de tudta mennyire szerettem igy nem tudott, nem mert eloallni, de az udvarukban talaltak holtak..valoszinu valaki megmergezte:(((ok temettek el...
Mar volt hasonlo tortenet..masik haz,masik macska, orokbefogadtam a kerteszetbol, a szomszed este elgazolta, egy dobozban hozta at...
Mindezek utan csak bejottem az ollomert, lattam egy rozsat lent, egeszen kinyilva, vajszinu, de az ejszakai huvos a multkor megcsipte, kisse rozsaszines lett..olyan,mintha nem tudna eldonteni, hogy nyiljon e meg, vagy aludjon, mert megfagyott a lelke feluton..
Bejottem es lefekudtem, alvasba sirtam magam, mint ahogy szoktam, mert en gyulolom a veszekedest, nem csak a magamet, a maset is..es nem  tudom jol kezelni a  veszteseget sem.Belahalok mindbe.A no egyik legjobb, ha nem a legjobb baratja, a konnyei.Old mindent.
Holnap vasarnap, talan szebb lesz, mint a mai..legalabb a fenykepezom elokerult.Moziba nem megyek egy ideig.