Saturday, November 7, 2015

a veszekedésrõl...


Azt hiszem a tegnapi filmmel kezdodott az egesz.Olyan nyomottan jottunk ki a mozibol, mintha elvesztettuk volna valakinket, valaki nagyon fontosat, az eletunk reszet.James Bondot neztunk, a legujabbat.Ha valaki megkerdezne a velemenyem a filmrol, csak azt tudnam mondani:olyan,mint a  hutom tartalma.Van benne hus, zoldsegfele, gyumolcs, tejtermek, nagyreszet beledobalom egy fazekba, de az meg nem jelenti azt, hogy finom is lesz.Voltak szep tajak, jo szineszek, erdekes jelenetek, de a tortenet nem akart kapcsolodni egymasba.
Aztan ma osszevesztunk, ami arrol szol, hogy a ferjem mondja a magaet, en meg hallgatok.Ilyenkor ugy elhallgatok, ha akarhogy ker sem fogok megszolalni legalabb holnap estig.Az egesz egy hulye felreertesbol fakadt ki, aztan a hallgatasom vaditja es mar az is szoba jott, hogy en vagy nem veszek, vagy ha igen, akkor keves citromot...
Kozben atkoszont a szomszedno is..mert a fenykepezom kerestem..azt hittem a kocsiban maradt, de nem.Beszelgettunk keveset, emlitettem neki Gingert..elhallgatott kisse..majd elkezdi mondani, hogy latta a plakatom, hogy kerestem, de tudta mennyire szerettem igy nem tudott, nem mert eloallni, de az udvarukban talaltak holtak..valoszinu valaki megmergezte:(((ok temettek el...
Mar volt hasonlo tortenet..masik haz,masik macska, orokbefogadtam a kerteszetbol, a szomszed este elgazolta, egy dobozban hozta at...
Mindezek utan csak bejottem az ollomert, lattam egy rozsat lent, egeszen kinyilva, vajszinu, de az ejszakai huvos a multkor megcsipte, kisse rozsaszines lett..olyan,mintha nem tudna eldonteni, hogy nyiljon e meg, vagy aludjon, mert megfagyott a lelke feluton..
Bejottem es lefekudtem, alvasba sirtam magam, mint ahogy szoktam, mert en gyulolom a veszekedest, nem csak a magamet, a maset is..es nem  tudom jol kezelni a  veszteseget sem.Belahalok mindbe.A no egyik legjobb, ha nem a legjobb baratja, a konnyei.Old mindent.
Holnap vasarnap, talan szebb lesz, mint a mai..legalabb a fenykepezom elokerult.Moziba nem megyek egy ideig.

3 comments:

  1. Teljesen elhűltem Ginger miatt :( :( nem hoz megnyugvást tudom, de legalább már nem várod vissza a lelked mélyén, hogy egyszer mégis előkerül.

    A veszekedésről meg annyit: nincs olyan párkapcsolat, ahol ne lennének ilyenek. Senki nem szereti, én sem, az én lelkem is piszkosul dacos tud lenni olyankor, de aztán mégis csak jobb a békesség. Összegyűlnek egy idő után az apró vélt, vagy valós sérelmek, aztán egyszer csak kirobban mindkettőtökből. Feszültség levezetés ez, nem a legjobb, de előfordul.

    Jó, hogy előkerült a fényképeződ, örülj ennek a kicsinek most, meg hogy hozol nekünk majd fotókat arról a rózsáról.

    A James Bond filmet ma nézzük meg mi is, ha minden jól megy.

    Puszillak Földim :) <3

    ReplyDelete
  2. Monika:) hat latod igen, bekuszott! de valahogy az egesz nap rossz lett, a macska, a fenykepezom...ugy osszejott minden.
    Nem tudom eldonteni jo lett volna e, ha latom holtan a macskat, vagy igy mar viselhetobb volt.

    A kapcsolattal kapcsolatban, egyetertek azzal amit irtal, igy oszinte! de mindig veszek citromot, es eleg sokat..nem erdekes, ma mar jobb volt, majd elfelejtem ahogy szoktam.

    Koszonom Neked is, nagyon jol estek szavaid!!

    puszillak, nagy oleles:))

    ReplyDelete
  3. Julia:) maradj olyan, amilyen vagy!! hidd el a hallgatos, csondes sem jobb..maga a veszekedes a rossz!!ha ilyen ha olyan..pedig idonkent szuksegszeru rossz...

    kosiz, puszillak!

    ReplyDelete