Sunday, November 8, 2015

a kibékülésrõl..


Nem tudok veszekedni es nem tudok haragudni sem.Elnevettem az egeszet, amikor raneztem a ferjemre, megtort, banatos, kisfius  volt.
A bekules "ara":
ferfi: 3 magazin, mert harom a magyar igazsag + 1 szines kis csokor szavakkal
no    :  3 fele izu palacsinta fonti ok miatt, + sult alma dioval lekvarral toltve, mert a kedvence(a ferfinak)

Azt hiszem amiota korhazban voltam nem veszekedtunk, majd' harom eve:)
B.orult a palacsintanak, mert Halaadas ota nem volt semmi edesseg, Adventkor igertem, hogy majd lesz.O nem banja ha nehanyszor osszeveszunk:)mert ugye minden rosszban van valami jo, mindig:)



3 comments:

  1. na ugye! :) tudtam én azt, hogy nem lesz hosszú ez az összeveszés, mert amúgy meg: 'Ne menjen le a nap a Te haragoddal'

    Nyitom az ablakot, kérek szépen abból a palacsintából (is) :)

    ReplyDelete
  2. En koszonom az egyuttg aggodast, a biztato szavakat!!!:)
    Mindent tisztaztunk, megbeszeltunk, atbeszeltunk.Mastol voltunk feszultek, es nem tudtuk rendesen figyelni egymasra.Mostantol jobban fogunk.

    puszillak es koszonom!!:)

    ReplyDelete
  3. Aniko:) tudod barmikor vendem vagy Te is:)) amugy turos, kakaos es dios palacsinta volt, csokiontettel.

    Kosoznom!! puszillak;)

    ReplyDelete