Saturday, March 7, 2015

szombat...

... reggel van, -7 fokra ebredtunk, (korai tavasznak is nevezhetnem), egy nappal Nonap elott.
Mintha a homerseklet igazodna a datumhoz:) en mindenesetre ertekelem  hogy legalabb mar nem ketjegyu szam.Marciusban valami megbolondul bennem is, orulten varom a tavaszt, a joidot, hogy valami szebb ruhakat vegyek fel, elenk szinekkel, konnyueket.Vagyunk a megujulasra mi is, legalabbis mi nok.
Egyik nap szettort egy zold uvegtalam , elvagta a bal huvelykujjam erosen.Olyan erosen verzett, alig tudtam elallitani.B. Deni  azt mondta varjak egy pillanatot, egy poharral  lement az udvarra, es ahol erintetlen volt a ho, jeges ho, folhozott egy poharral, majd kerte, hogy dugjam bele az ujjam.A verzes elallt.A felnott tanulhat a gyermektol is, amultam is, es dicsertem is rendesen.Azt mondta, nem nagy ugy:)Nekem az volt.Az ember amig el nem vagja a huvelykujjat nem is tudja milyen fontos , sokoldalu szerepe van.Benanak erzem magam, ahogy probalom nem hasznalni, mert ha igen veletlenu, akkor nagyon faj.Rajottem nem csak fogashoz, de tamasztashoz,. nyomashoz rengeteget hasznaljuk.Ezentul nagyobb tiszteletettel leszek, igerem:)legalabbis egy huvelyknyivel.
Tegnap arra jarva bementem venni egy teat a Starbucksba, uj termekekkel alltak elo, amibol a vajas croissant-t azonnal meg is akartam kostolni.Egy idoben fuggoje voltam, minden nap ettem egyet, de aztan romlott a minosege, abbahagytam.Kivancsi voltam az ovekre.Nos, meg fol is melegitette a lany, olyan volt, mintha a sutobol vettek volna ki..beleharaptam, es az elso falatnal ereztem, hogy elvesztem..ugy ereztem magam, mint az itt hasznalt kifejezes..meghaltam es a mennybe kerultem az elso falattol.vagyis ujbol fuggo leszek, mar tudom elore..
Visszaterve a mai napra, varom a holnapot, kivancsian varom milyen viragot kapok..bar a ferjem mar napok ota figyelmes, kaptam magazinokat, tokmagot, mogyorot, mert vasra van szuksegem allandoan.Es kaptam egy gyonyoru keramia vadlibat:)

4 comments:

  1. Nagyon szeretem,hogy mindig olvashatom nálad hány fok van felétek.Ezáltal még jobban megbecsülöm az itthoni +fokokat..:) Milyen jó,hogy még volt nálatok hó ami elállította a vérzést.!Ezt még nem hallottam,nekünk sót szórtak rá, de az eléggé csíp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sikerült egy kicsit legyalulnom az ujjamat,nincsen hó, sóba nyomtam. Valóban nem csillapította.

      Delete
  2. jaaaa, és látom a vadliba a polcodon van :)) kéz és szem előtt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, igen, szem elott van!:) nem tud elrepulni sem:)

      Delete