Saturday, March 7, 2015

szombat...

... reggel van, -7 fokra ebredtunk, (korai tavasznak is nevezhetnem), egy nappal Nonap elott.
Mintha a homerseklet igazodna a datumhoz:) en mindenesetre ertekelem  hogy legalabb mar nem ketjegyu szam.Marciusban valami megbolondul bennem is, orulten varom a tavaszt, a joidot, hogy valami szebb ruhakat vegyek fel, elenk szinekkel, konnyueket.Vagyunk a megujulasra mi is, legalabbis mi nok.
Egyik nap szettort egy zold uvegtalam , elvagta a bal huvelykujjam erosen.Olyan erosen verzett, alig tudtam elallitani.B. Deni  azt mondta varjak egy pillanatot, egy poharral  lement az udvarra, es ahol erintetlen volt a ho, jeges ho, folhozott egy poharral, majd kerte, hogy dugjam bele az ujjam.A verzes elallt.A felnott tanulhat a gyermektol is, amultam is, es dicsertem is rendesen.Azt mondta, nem nagy ugy:)Nekem az volt.Az ember amig el nem vagja a huvelykujjat nem is tudja milyen fontos , sokoldalu szerepe van.Benanak erzem magam, ahogy probalom nem hasznalni, mert ha igen veletlenu, akkor nagyon faj.Rajottem nem csak fogashoz, de tamasztashoz,. nyomashoz rengeteget hasznaljuk.Ezentul nagyobb tiszteletettel leszek, igerem:)legalabbis egy huvelyknyivel.
Tegnap arra jarva bementem venni egy teat a Starbucksba, uj termekekkel alltak elo, amibol a vajas croissant-t azonnal meg is akartam kostolni.Egy idoben fuggoje voltam, minden nap ettem egyet, de aztan romlott a minosege, abbahagytam.Kivancsi voltam az ovekre.Nos, meg fol is melegitette a lany, olyan volt, mintha a sutobol vettek volna ki..beleharaptam, es az elso falatnal ereztem, hogy elvesztem..ugy ereztem magam, mint az itt hasznalt kifejezes..meghaltam es a mennybe kerultem az elso falattol.vagyis ujbol fuggo leszek, mar tudom elore..
Visszaterve a mai napra, varom a holnapot, kivancsian varom milyen viragot kapok..bar a ferjem mar napok ota figyelmes, kaptam magazinokat, tokmagot, mogyorot, mert vasra van szuksegem allandoan.Es kaptam egy gyonyoru keramia vadlibat:)