Tuesday, March 24, 2015

A férfi sorsa a nő...

...ismetelgetem magamban vasalas kozben, mig feny gyul a fejecskemben es mar mosolyogva mondom is az ugynevezett folytatast?nem, inkabb kiegeszitese, befejezese a gondolatnak, amely talan Karinthytol van, nem vagyok benne biztos.Tehat a ferfi sorsa a no, ..a no sorsa a ferfiing vasalas, adom hozza a magamet:)
A vasalas, meg ha kiabrandito is leszek ettol, de soha nem volt a kedvenc hazimunkaim kozott.Az en ruhaim anyaga 98%-ban olyan, amit nem kell vasalni.A szaritoban kisimul, vagy a testhomersekletemtol.A ferfiingek viszont kemeny vasalast igenyelnek, es B. is eloszeretettel viseli , o nem polo rajongo.
Nagyon sok inget vasaltam mar, es a jovo sem biztato, olyan szempontbol, hogy nincs lanyom, aki , ha kis idore, neha neha azt mondana: Anya maradj, most en!
A vasalast senki nem akarja helyettem soha torodok bele ismet sorsomba, es mielott martirra avatnam  magam  vegig nezek a husveti asztali diszeimen,( vasalas kozben termeszetesen), mind en alkottam, szet fogom rakni  oket a  hazban.
A kedvencem az uvegkosar( a legalso), nagyon finom szinu, szep mintaju, es szorosan mellette-mogotte helyezkedik el a kalapos nyuszim,  meg a kalapjat is en gyartottam, a katicabogar last minute otlet volt, ahogy megpihen a masnijan.
Bar elvesztem egy ideje, de a valosagban ugyanugy tustenkedek, keszulodok, mint mindig:)






8 comments:

  1. ezt Jókai mondta, nem Karinthy, a neten utánanézhetsz,
    szépek a díszeid, ölellek:)♥

    ReplyDelete
  2. Erre fogok gondolni minden egyes ing vasalásnál.:)
    "a ferfi sorsa a no, ..a no sorsa a ferfiing vasalas, "----S.is inget hord és hát főleg nyáron 1 nap, 1 ing.
    Vasalni szeretek, de nem inget.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyetertunk Monika:) mondjuk en vasalni sme igen szeretek, kulonosen nem inget:))

      puszi!:)

      Delete
  3. Látod, a fiam, ha felveszi, vasalja is előtte magának az ingeket. Jól szoktatták. A Húsvét, jó, hogy eszembe hoztad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rendes fiad van Aniko!! engem B. olyan szepen tud kerni, hogy nem kell sokaig, na meg legtobbszor keres nelkul vasalom.
      Jovoheten Husvet! hihetetlen, most volt Karacsony.

      Delete
  4. Jól látom, hogy "emberesedik" Ginger? Sokat nőtt, hízott, de hisz ez a dolga!

    ReplyDelete
  5. Nekem sem kedvencem a vasalás....
    Csodásak a húsvéti díszeid, kívánok Neked és családodnak Kellemes Húsvéti Ünnepeket ! :-)
    Puszi és ölelés! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szepen koszonom Erika! Viszont kivanok csupa szepet es jot, nagyon sszep Husvetu Unnepet!:)

      puszillak!:)

      Delete