Tuesday, March 24, 2015

A férfi sorsa a nő...

...ismetelgetem magamban vasalas kozben, mig feny gyul a fejecskemben es mar mosolyogva mondom is az ugynevezett folytatast?nem, inkabb kiegeszitese, befejezese a gondolatnak, amely talan Karinthytol van, nem vagyok benne biztos.Tehat a ferfi sorsa a no, ..a no sorsa a ferfiing vasalas, adom hozza a magamet:)
A vasalas, meg ha kiabrandito is leszek ettol, de soha nem volt a kedvenc hazimunkaim kozott.Az en ruhaim anyaga 98%-ban olyan, amit nem kell vasalni.A szaritoban kisimul, vagy a testhomersekletemtol.A ferfiingek viszont kemeny vasalast igenyelnek, es B. is eloszeretettel viseli , o nem polo rajongo.
Nagyon sok inget vasaltam mar, es a jovo sem biztato, olyan szempontbol, hogy nincs lanyom, aki , ha kis idore, neha neha azt mondana: Anya maradj, most en!
A vasalast senki nem akarja helyettem soha torodok bele ismet sorsomba, es mielott martirra avatnam  magam  vegig nezek a husveti asztali diszeimen,( vasalas kozben termeszetesen), mind en alkottam, szet fogom rakni  oket a  hazban.
A kedvencem az uvegkosar( a legalso), nagyon finom szinu, szep mintaju, es szorosan mellette-mogotte helyezkedik el a kalapos nyuszim,  meg a kalapjat is en gyartottam, a katicabogar last minute otlet volt, ahogy megpihen a masnijan.
Bar elvesztem egy ideje, de a valosagban ugyanugy tustenkedek, keszulodok, mint mindig:)