Tuesday, March 3, 2015

ami soha nem korai...


Kozel 2 eve nyilt egy amerikai aruhazlancolat , orszagos viszonylatban 120 uzlettel, ebbol 2 egeszen a kozelemben.Bar nem vagyok szakerto de en akkor irtam is a blogomban errol nem sok jovot josolva, nos , sajnos igazam volt.Lezarnak, kivonulnak, most zajlanak a vegkiarusitasok.Az aruhaz neve :TARGET.
Nem jartam oda vasarolni soha, ezek szerint masok sem.Ma viszont beneztem, az uresedo polcok szomorusagaval osszeneztem.A dolgozok ebben a tudatban vannak januar ota, maradnak egeszen a zarasig, azt hiszem Junius 1.
Ebben a nem tul vidam legkorben aztan egeszen tunderi tortent megis egy pillanatra, olyan 1-2 percre mosolyt csalt a kozelben tartozkodok arcara.A noi ruhak kozott nezelodtem en is, amikor egy anyuka a kislanyat hivja hangosan.Ures babakocsit tolt maga elott.Aztan egy masik anyuka felnevetve mondja, hogy itt van, eppen probal...erre mar en is odaneztem, mert kedvesen nevettek tobben.A kislany, olyan 3  eves koruli a teli nadragjara huzott egy francia csipkes bugyit, persze felnott meretu bugyit..es huncutul nevetve porgott, bemutatta a hirtelen csapodott  kozonsegnek..nagyon aranyos volt:))
Mast nem, de ezt a kedves jelenetet magammal hoztam..mar most "igazi no" :)