Sunday, March 1, 2015

a polc...

 Marcius elso napja, minusz 11 fok van, erosen havazik.Optimizmusom nem gyengult, a boltokban kiraktak a tavaszi ruhakat, kerti garniturakat, a vetomagokat.Valahol tavasz keszul.Vagy talan valahol keszul a  tavasz:)
Meg mindig sok a benti program is, ami nem baj, tudok ujat es ujat felfedezni.Pl. a polc.
Ha single  lany lennek, epitenek egy ilyan sarkot, eppen igy korulepitve polcokkal, konyvek osszevisszasagaval, es eppen az ablak kore.De nem vagyok, es nem csak az a'gyat/asztalt felezem, de a szobat is, ami leszukiti a lehetosegeket.A haloszoba nem tul nagy, beepitett szekreny van, az agy mellett ejjeli,  az en oldalamon  levo falat unalmasnak talaltam, az ejjelit tul kicsinek.
Polcot kepzeltem el, de nem falat beboritot, a szoba merete nem engedne, csak valami kisebb, noiesebb meretut.Olyat, ahol letehetem az aktualis viragom, az aktualis olvasnivalom, egy ket szuvenir, kabala es egyeb letennivalot.
Nem  is hasonlit a netrol vett kedvencre, de azert elegedett vagyok.