Tuesday, January 27, 2015

napjaink...

  Nehol kuzdelmes hetkoznapjaink viszonylag gyorsan ropulnek el.Az idei evtol beiktattuk a nevnapok unnepleset, ami annyiban valtozik, hogy eddig is megemlitettuk, ajandekoztunk, de most meg is unnepeljuk, vagyis itt is fozok, sutok.A ferjem nem volt itthon , igy hetvegere tolodott az aktualis unneples, sutottem csokitortat mandula forgaccsal megszorva a Julia Child konyvbol.Csodalatos ajandekokat kaptam, melyek kozul kettot rogzitek ide le, a yorki arckep felirattal es kaptam egy gyonyoru sminkes taskat, tobb fiokos.Ha ennyi kozmetikumom nincs is, keves sminket hasznalok, de vannak finom kremjeim, szep dobozokban, azok is ide kerulnek be.
B. Deni megkerdezte mikor lesz a nevnapja, a B. februar 3 mondtam neki, igy most eppen Balazs nevre hallgat:))
Ma reggel a ferjem romantikus reggeli kacsafotozasra invitalt, es kozben beiktattunk kavezot is, ahol en persze teat ittam.Valamikor nyaron latta ezt a  helyet az autopalya mellett eldugva, millio kacsaval, ugy kepzelte orulni fogok a latvanynak..es igaza volt.
A tel tovabbra is szep szamomra a leghidegebb duplajegyu szamokkal is.A hol kavargoan , hol eros nagy pihekkel havazassal, meg -20 fok korul is havazik, ami szamomra ugyanolyan erthetetlen, mint eloszor volt, de tovabbra is igaz teny.Tegnap a szomszed hazig nem lattam el, olyan hovihar volt.Panda es Lola  puppy nem osztja lelkesedem, amint kinyitom az ajtot sarkon fordulnak valami dunnyoges, morgas kozepette.Ginger meg csak elvezi az idonkent kisuto Napot, sutteti magat almosan, lustan elterulve.Kozben az elhalasztott puzzle-t is rakom estenkent, vagy eppen hajnalban, ha valami felebreszt, vagy valaki, mondjuk Panda ...es neha csak raknam, mert Ginger imad a dobozba fekudni, szunyokalni..kicsit magamra emlekeztet en is tudtam aludni barhol, barmilyen testhelyzetben:)
Vasarolni is voltam, mert ugye van ertelme annak, hogy elviseljuk ezt az idojarast, valamivel itt tartanak bennunket, vagyis a vasarlas..vettem egy farmert, hozza egy kardigant..hamarosan kardigan nap lesz, egy regi farmerom meg kiselejteztem vegre, ezt potoltam az ujjal.
A nehany kivalasztott kep a sok kozul szepet ad vissza, majdnem olyan szepet, amilyen eloben volt a latvany...visszanezve is es a megelt pillanatban is olyan elvarazsolt, olyan permanens erzes ebreszt, mintha itt rekedtunk volna, es soha nem lesz majd tavasz es nyar..en janaurban csupan es csakis a telrol, tellel almodom...