Saturday, January 3, 2015

az én könyveim...


Az egesz ugy kezdodott, hogy Ginger leboritotta a konyhaban levo kis famat.Egyet oda is diszitettem, a diszekkel jatszott, de tulsagosan belemelegedett, borult az egesz, o meg szazfele menekult magamra hagyva  a rumlival.Olyan lenduletet kaptam, hogy "undiszitettem" a konyhat, jobb szot nem talaltam es ezzel a lendulettel aztan elbontottam  a nagy fat is, takaritottam.Tudom , hogy Vizkeresztig illik, szokas..de ez egy nagyvarosi elet, szokasaival.Itt nem jon az atya megszentelni, itt baratok jonnek, akik mar 26-an lebontjak es nem ertik en mirol beszelek.
Aztan gyongen havazni kezdett, eleg rovid ido alatt feher lett minden, tudtam, hogy a delutan a konyveke lesz.Most elbujtam mogejuk, megprobalok elveszni bennuk.A szakacskonyv melle kaptam egy pszichologiai temakorut, minden erdekel ezzel kapcsolatban.
Aztan sikerult a tavalyi evet megismetelni, amikor ket fenykepezot kaptam, most ugyanazt a konyvet ket nyelven:)az angolt B.Denitol.Ugy kepzelem erdekes lesz ketnyelven elolvasni.Es hat nem titok, hogy szeretek es tudok is ajandekozni, de az sem, hogy engem is meg tudnak ajandekozni.A konyv alapjan keszult filmben szerepel ez a mosdotal kancsoval, egy tokeletes masolatatat kaptam...vagy furdoszobaba vagy nyaraloba kap majd helyet, meg nem dontottem. Zomancozott, nagyon szep.
 Olvasok, majd jelentkezem:)