Wednesday, January 21, 2015

tote bag, vagyis : a szatyor...


...szalma vagyok egy napja es meg nehany napig, igy sietes helyett jot tekeregtem, vezetes kozben megint kattintgattam, erdekeseket.Orultem, hogy a lovas rendor hattal allt, felo, hogy en is kaptam volna egy buntetest:)
Szeretem fotozni a regi es uj epuleteket, ahogy megfernek egymas mellett, ha nem is harmonizalnak.Csipkesek, csucsosak, ekesek, szepek.A mai  epiteszeti stilus uvegtombokben merul ki, eleg sekelyesen.
A kirakatok es az aruhazak csupa szivve, szives macikka, kutyakka , majmokka alakultak...soha nem ertem az osszefuggest, de nem erdekes.
Es a mai napom hab a tortaja ez a szatyor lett, egy nagyon vekony, nagyon torekeny nem fiatal holgy vallan libegett.O szolitott meg, hogy ugye szerintem is emelkedtek az arak..amikor megdicsertem a szatyrot, zavartan elnezest kert, hogy nincs kimosva..mondtam en csak a kepet es feliratot latom..ez egy tokjo, meno, kulonleges, egyedi szatyor, parja nincsen....de lesz, mert egy ilyet en is szeretnek..szoval engedte, hogy fotozzam, de nelkule..minden ott van a kepen, nem tudok hozzafuzni, a holgy a fotelban, a ruhaja, a kalapja, a konyve es a kutyaja:) mar csak a macska hianyzik, az en szempontombol.
Szoval lesz ilyen szatyrom, mert csak..es ebben a valaszban is minden benne van:)