Monday, December 1, 2014

Advent...

Igazan  csak napok kerdese , es 8 eve lesz ,akkor volt a temetes.Az egyik nenikem kozel jott hozzam,ket tenyere koze vette, simogatta az arcom..meg mindig babaarcu vagy- mondta , Anyukad nagyon sokat aggodott, imadkozott erted...-gyakran eszembe jut igy unnephez kozel kulonosen.Mindenkiert imadkozik valaki, szeretem ezt hinni, kell, hogy legyen.

Nagyon szep Advent-i varakozast, keszulodest kivanok Mindenkinek, Szeretettel!


En is keszulodok, mikozben varakozom.Szamuztem magam minden szabadidomben a konyhaba, es keszitettem pl. kalendariumot, mely ilyen lett:) az ember soha ne veszitsen a gyermeki mivoltabol, soha! szabadon a Napsutotte Toszkanabol)

11 comments:

  1. nagyon szépet írtál:)
    (megkönnyeztem)
    szép készülődést kívánok Neked is

    a naptárad pedig nagyon cuki (először azt hittem párjavesztett kesztyűk, de nem (vettél gyerekkesztyűket? ) nagyon aranyos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Katalin!:)

      A kiskesztyuket vettem, es ami igy valahogy nem latszik, de ujszolotteknek valo meret.A fa tul kicsi lette s az ara'ny igy nem jon elo:)Utana majd elajandekozom, vagy elteszem:)

      Delete
  2. ez az egyik legszebb Reményik vers..

    ReplyDelete
  3. Jó lenne gyermekinek lenni.....napokban eszembejutott,hogy mekkora áldás,hogy a fiatalok sem aggódnak sokat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika:) egeszen biztos vagyok benne, hogy benned is van, csak talan most elbujtak , mert mas a fontos szamodra.Igen, fiatalsag-bolondsag, az arrol szol:)

      Delete
  4. Én is megkönnyeztem soraidat, köszönöm a szép verset.....
    Milyen ötletes a naptárad! A film nekem is kedvencem.....:-)
    További sok szépet neked, jó készülődést kívánok! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erika:) mindig orulok, ha en is tudok valami szepet, vagy ujat mutatni, adni.
      Koszonom a kivansagodat es viszont kivanom:)csupa szepet, jot!

      puszi:)

      Delete
  5. Szép bejegyzés, versestől. Vidám a naptárad, szép adventet neked! Napokban gondoltan veled, kétfelé is ünnepeltek. Jó is, fájó is.

    ReplyDelete
  6. Igen, ilyennek kepzeltem en is Orsika, es amikor csinaltam is az mozgatott, a jatekossag:)
    Koszonom a kedves szavaidat!:)

    puszillak!

    ReplyDelete
  7. Ez milyen szep,Agnes! Megsiratott a vers,jo ertelemben! Es nagyon szep a bejegyzesed,de ezzel mar nem mondok ujat!
    :)
    Bekes adventi idoszakot kivanok!
    Olellek,
    Eniko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Eniko:)Orultem Neked!

      Viszont kivanok nagyon szep Adventi idoszakot!

      puszillak:)

      Delete