Sunday, December 14, 2014

szeretet recept..

 A szeretet es szerelem szava egy es ugyanaz az angolban, de en most csupan a szeretetre gondolok mivel a  szeretet unnepenek kapuja elott allunk.
Egy csodalatos receptet talaltam, a szerelem receptjet, de  ha kihagyom a romanc fuszert azonnal szeretet sul ki belole.
A hozzavalok a kovetkezok:
(1 bogre Romantika)
1 csipet So
2 kanal Boldogsag
1lb Osszeferhetoseg
3 evokanal Bizalom
1 bogre Tisztelet
1/4 lb Osztozas
1 lendulet Erzekenyseg
es 3/4 bogre Turelem...
Es persze sutottem sokfelet, mindenki oromere, az en oromomre Ginger vigyazott most, ugy dontott igazi angyalkava valik..

 dios koszoru
 holabda
 habos isler
Ginger angyalka:)














A recept kep formajaban kerult elem, megvettem es a konyhaba akasztottam.A koteny mellette szinten disz, ezt soha nem hasznalom, second hand boltban vettem egyszer, eredeti francia darab, kapott egy kis dekoraciot is tolem.

7 comments:

  1. Húú micsoda finomságok, Ágika egy cukrászda is megirigyelhetné! Aranyos ez a szeretet receptes dekoráció, neked már megy ez recept nálül is! :)

    ReplyDelete
  2. Orsika:) hozza tartozik, hogy penteken szultesnapot tartottam valakinek, es a vegen ilyen dobozban adtam a tavozoknak:) de egesz Advent idoszakban sutok, tegnap hopelyheket pl:)
    A fo produkcio karacsonyra a zserbo lesz es egy gesztenye torta, a ferjem keresere.

    Ginger latta, hogy nagyon eloglalt vagyok, es jol viselkedett, kulonben a fuggonyon, csillaron log:D

    ReplyDelete
  3. Nagyon -nagyon remek a konyharecept és jó nehéz!:) Azt hiszem kiírom magamnak.
    Mennyi finomság!!!!! Úgy sütnék már én is, de még dolgozni kell.:(
    Ginger szuperangyal.Olyan ájtatosan néz felfelé.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahogy meglattam a receptet, nem is gondolkodtam:)nekem is nagyon tetszik.
      Sajnalom, hogy eppen most ilyen hajras a napjaid, de bizom benne, hogy lesz valami idod magadra is, ugy es eppen annyi amennyit szeretnel.
      Ez a cica naprol napra szebb:))es neha jo is:D

      Delete
  4. Szerintem nem ájtatosan, hanem királyian, éppen néztem is, micsoda nemes tartása van! Ezek a sütemények, emberpróbálók, még nézni is.Nagyon sütis vagyok...A recepted nagyon tetszik!

    ReplyDelete
  5. Sok-sok finomság készült nálad!
    Milyen nyugisan ül ott "Ginger anygyalka" !:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ritka pillanat nala:) az iden valoban nagyon sokat sutottem, es meg nem vagyok a vegen:D

      Delete