Sunday, December 14, 2014

szeretet recept..

 A szeretet es szerelem szava egy es ugyanaz az angolban, de en most csupan a szeretetre gondolok mivel a  szeretet unnepenek kapuja elott allunk.
Egy csodalatos receptet talaltam, a szerelem receptjet, de  ha kihagyom a romanc fuszert azonnal szeretet sul ki belole.
A hozzavalok a kovetkezok:
(1 bogre Romantika)
1 csipet So
2 kanal Boldogsag
1lb Osszeferhetoseg
3 evokanal Bizalom
1 bogre Tisztelet
1/4 lb Osztozas
1 lendulet Erzekenyseg
es 3/4 bogre Turelem...
Es persze sutottem sokfelet, mindenki oromere, az en oromomre Ginger vigyazott most, ugy dontott igazi angyalkava valik..

 dios koszoru
 holabda
 habos isler
Ginger angyalka:)














A recept kep formajaban kerult elem, megvettem es a konyhaba akasztottam.A koteny mellette szinten disz, ezt soha nem hasznalom, second hand boltban vettem egyszer, eredeti francia darab, kapott egy kis dekoraciot is tolem.