Wednesday, December 10, 2014

Advent-i könnyek...

Kesore jar, lassan ejfel, ideultem leirni a konnyeimet, mert sirok.Fekudtem mar, de utalom a halantekomig szalado husito konycseppeket, inkabb beszelek roluk.Az agyban azon tunodtem milyen szep karacsonyidisz lehetne  , ha felfuzhetnem, egyenkent persze.
Adventi konnyek, a felfokozott erzelmi allapot, amikor eleg egy rossz szo, vagy nem erkezo szo, es eltorik a mecses.
Szeretnek jo lenni, nem elvarni masoktol olyat, ami hianyzik beloluk, es nem tehetnek rola, hogy nincs, nem lett veleszuletett.Szeretnek nem sirni ezert.
A karacsonyfa egoi tancolnak a konnyeimben, megfurdenek benne es csufondarosan neznek ram...

7 comments:

  1. Nehéz időszak ez sokunknak, úgy érzékelem, remélem már könnyebb neked. Ölellek

    ReplyDelete
  2. a könnyek kimossák belőled a rossz érzéseket is, higgy benne

    ölellek

    ReplyDelete
  3. Remélem,hogy jobb már neked is!!!!!

    tegnap 9-kor "véletlenül" a kocsiban hallgattam a Mária rádiót.Fantasztikus a tegnapi és a mai Rorate!!!! Vissza lehet hallgatni, le is fogom jegyzetelni.Most dolgozom tovább....

    ReplyDelete
  4. Amit Nalad olvastam, nagyon megerintett engem is, sokszor erzek igy dolgokkal.

    ReplyDelete
  5. Néha kell egy kis sírás. Olyan sok minden nyom... nagyon szépen írtad!
    Aranyosak a cicáid a kis karácsonyfájukkal. Jó ötlet volt!
    Puszillak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo volt sirni, ugy erzem mi noknel ez egy stresszrelief:) egy kiut eleg szep formaja.En ilyenkor elegge mas allapotban vagyok lelkileg, nap, mint nap adok, adok:)
      A cicusok nagyon ertekelik a fat, szeretnek ott idozni , nezelodni, tegnap pl havazott egesz nap. Es rajottem miert nem piszkalja Ginger..mert elo fa es szur:D

      puszi Gabika!:) o es nagyon Boldog Nevnapot!!:)

      Delete