Friday, December 12, 2014

a képeslapok...


Vartam hetekig a kepeslap vasarlassal, mivel akkora a kinalat, megneheziti mindig a kivalasztast.Aztan megvettem.Utana megvettem a belyeget egy napon, majd kivalasztottam egy idopontot, amikor egyedul vagyok, nem sietek.
Zenet kapcsoltam, megraztam idonkent nem ezt, egy masik hogombom es megirtam a lapokat.Feloltoztem  es elvittem a postara.A postan kigyozo sor van ilyenkor mar, kisebb nagyobb dobozok indulnak el nagymamaktol fokent, ahogy megfigyeltem.Kisse szomorunak talaltam, meg akkor is, ha olyan vilagban elunk, amikor ez egy elfogadott, termeszetes jelenseg, hogy a nagyi  csak telefonon hallja, vagy szamitogepen latja az unokat.Mindenhez hozza lehet szokni, meg ahhoz is, hogy az ajandekot nem keztol kezbe adjuk puszival pecsetelve.A szeretet igy is megmaradt, csak utaznia kell...




12 comments:

  1. Én tegnap álltam be a kígyózó sorba, de végül is nem volt vészes haladt rendesen. :-)
    Kívánok nagyon szép hétvégét kedves Ágnes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En egy hete jartam a postan, alltam sorban, itt is jol haladt, es kozben lehetett beszelgetni:)
      Nagyon szep hetveget viszont Nektek is!:)

      Delete
  2. igen, emiatt a kígyózás, és álldogálós várakozás miatt szokunk le a képeslapok küldözgetéséről:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pedig egy evben egyszer ketszer kibirhato lenne szerintem.En meg nem szoktam le, es nem is tervezem:)

      Delete
    2. Pontosan ezertg irtam igy le a lapot Eva, mert rakeszultem, es szivesen csinaltam, sot, szeretettel:) en beszelgettem a sorban, mert valaki mindig akar velem, nem en szoktam kezdemenyezni:)

      Delete
  3. Nem tudom irtam e, hogy zenel is, az aljan van a felhuzo.:) annyira tetszik...

    ReplyDelete
  4. Persze azt megertem Orsika, en is ilyen vagyok, ha valamit nem viszonoznak, kulonben hulyen erzem magam, mintha nyomulnek:) A fonton, hogy meg mindig van akinek kuldheted! Nagyon szep gesztus:)szemelyes.

    ReplyDelete
  5. Nekem is van, igaz nem zenél, és írtam is róla. Talán olvastad.

    ReplyDelete
  6. Velem is elofordul ilyen, semmi gond:) igen ezt vettem nemreg, a masik kicsike, de nagyon kedves, ra van irva a legjobb anya, ugy kaptam:)

    ReplyDelete
  7. Szépek a lapok, még szebb a mód ahogy készülsz és igazi szeretete küldesz velük. Szerintem is szomorú ez a távoli nagymamaság... Egyszerűen nem igayság. Ugye?

    ReplyDelete
  8. drága Ágnes, most ért ide, nagyon szépen köszönöm♥

    ReplyDelete
  9. Nagyon orulok, es kulon annak, hogy megirtad!!

    puszillak:)

    ReplyDelete