Wednesday, August 8, 2012

mi kell a nőnek...


Tegnap hazaerkezeskor arra setaltam be, hogy a ferjem valakivel magyarul beszelget.
Nem vett eszre(az utcai zaj miatt):) es majdnem elejtettem a kutyat, mert ezt mondta eppen:

"Az en bájos felesegem...." a tobbit mar nem is hallottam, olyan boldog lettem:))

Azota nem csak a fotel rozsaszinu:D
Neha valoban a legkevesebb a legtobb, es hatasosabb, mint barmilyen kozmetikum, amit kinalnak, mert belulrol sugarzunk igazan:)


Vagyis jo szo kell a nonek, igy, ellopva, veletlenul meghallva, mert igy termeszetes...nem is olyan egyszeru ez:)

9 comments:

  1. Jó szó, szeretet, odafigyelés. Nem is olyan sok, de lehet, hogy nagyon is sok. Férfija válogatja, s milyen kevés milyen boldoggá tudja tenni az embert!

    ReplyDelete
  2. Igen Aniko, es az is lehet nem mindenkinek eleg.Engem szavakkal , persze igy kulonosen ertekes, hogy veletlenul hallottam meg, szoval engem azzal nagyon lehet ajandekozni.Sokkal tobbet er, mint barmilyen ekszer vagy akarmi:)
    Nagyon jo volt utana, alig ertem a talajt:))

    ReplyDelete
  3. Igen, nagyon kell! Örülök, hogy pont akkor léptél be a szobába , legyen minden rózsaszín, ne csak a fotel!!

    ReplyDelete
  4. Koszi Lanyok:)orulok nagyon, hogy ugyanugy latjuk:))

    Hozzatartozik meg, ha Ti irtok kedveset, attol is szoktam ropkodni:))

    puszi, szep napot!

    ReplyDelete
  5. Bizony!!!A jó szótól én is repülök-ha jut belőle..)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika:)latod sokan vagyunk igy ezzel:)

      Delete