Sunday, August 5, 2012

találkozások/ rózsaszin fotel...


Sokan szamoljak meg hany konyvet olvasnak el eletukben, esetleg mennyit lehetne.
Vajon eletunk soran hany emberrel talalkozunk?ezen melaztam.Egy egy talalkozas neha csak par sor, egy oldalnyi, feloldalnyi , ha konyvre vetitjuk, aztan vannak a fejezetek, novellak, es jo, ha egy ket olyan szemely van, akivel regenybe illot elunk meg, nem csak tema, tartalom szerint, de terjedelmeben is.
Bar azt vallom, nem egyutt toltott idotol lesz tartalmas egy talalkozas, mert 3 oraban is erinthet meg olyan melyen valaki, ahogy massal eveket eltoltve sem, soha.
Mikozben ilyeneket gondolok, persze nem veletlenul, kozben dolgozom egy nagyon meresz rozsaszinu huzaton a fotelomon.Majdnem kesz, majdnem jo megtorni a mult hetet, amikor egeszen mashol jartam, de a  Foldon maradtam.
A rozsaszinnel meg bar ket labbal a Foldon, megis oly messze...
Az iPadommal szerencsetlenkedtem egy gyenge fotot, valamiert ujbol atengedte a gepre, de festmennye "ecseteltem".
Vajon ha ebben a fotelban ulok majd, kb osszel, telen, mindig rozsaszinben latom a vilagot?:)vajon meddig fogom viselni, meddig lesz rozsaszin fotelom?...

12 comments:

  1. Remélem, rózsaszínben látod majd a világot, a rózsaszín fotelben ücsörögve! Nagyon ügyes vagy!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Adrienn:))kedves vagy!:)

      Delete
  2. Nekem nagyon tetszik:) Néha tényleg jó lenne mindenkinek egy ilyen rózsaszín fotel!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami koszi:))en is igy vagyok vele, egy idoszakra kell rozsaszin:)

      Delete
  3. Popper Péter írta a szerelemről, hogy az nem nem az együtt töltött idők mennyiségétől, hanem minőségétől függ. Ilyen minden találkozás: egy könyvvel, egy verssel, másik emberrel. Van akit rögtön elfelejtünk, mások örök nyomot hagynak bennünk. Ügyes vagy, jó ez a szín, vidám és nőies, de legfőképp Ágneses!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:)hogy ez mennyire igaz, es ha csak sima emberi talalkozasok meg akkor is.
      Koszonom, orulok, hogy neked is tetszik a fotelom:))

      Delete
  4. Kedves Ágnes!

    Remélem sokáig lesznek rózsaszin gondolataid és sokáig látod rószaszinnek a a világot ebben a fotelben. Azt hiszem nekem is kell egy ilyen.:-))))

    A találkozásokról meg osztom a véleményedet: Azt vélem én is, hogy nem számit az idöhossza....csak az, hogy milyen hatássalvolt rám(ránk) az a szemly.

    Egyébként utána gondolva érdekes lenne most "összeszedni, hogy kikkel is találkoztam életem során....Kár, hogy ez majdnem lehetetlen feladat, mert sok mindenkire már nem is emlékszem. ( Akkor ezek szerint ök voltak, akik nem voltak hatással rám....) ( Mert pl. az elsö német "szerelmemre" még most is emlékszem.:-)))

    Legyen nagyon szép napod. Én is megyek még gyorsan dolgomra - kihasználva azt a kis idöt, amig a kislányok alszanak.:-)))

    Szeretettel:

    Csilla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csilla:))neked okvetlenul kell egy ilyen, a lanyok miat is, van aki orokelje:)en tudom a fius tarsasag miatt csinalok ilyeneket, nehogy elfiusodjak:D
      Ha lesz, mutasd meg okvetlenul!

      Legyen szep napod:))
      puszillak:)

      Delete
  5. Nem igazán tudom eldönteni, hogy a könyvek adta ismeretek vagy az emberek adta jó vagy rossz élmények a fontosak.Mind a kettő. Egyik adja az elméletben megélt lehetőségeket, a másik a gyakorlatban átéltet. Ahogy nyitottabb vagyok az emberek lettek fontosabbak, a könyv pihenésre, szórakozásra való.Volt ez fordítva is, mikor a könyvekbe húzódtam vissza a világ elől. Elmúlt!

    ReplyDelete
  6. Eva:)koszonom ezt a megkozelitest! igaz en sem igazan tudom eldonteni.
    JOmagam az olvasast periodikusan muvelem, kell olyan idoszak, nyugalom a fejemben, korulottem, hogy valoban leegjen a vacsora is, ugy tudok olvasni.Ilyenkor egyik konyvet olvasom a masik utan.Aztan van, hogy honapokig semmit.
    Ram is jellemzo, ha emberekben csalodok, hogy konyvekben es filmekben bujok el:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Éppen így vagyok én is az olvasással. Akkor tudok igazán olvasni, ha rend van körülöttem és főleg bennem. Egyébként arra terelődnek a gondolataim. Nem tehetek róla.

      Delete
    2. Nem tehetunk rola:)de igy van, szo szerint nalam is.

      Delete