Sunday, March 4, 2012

tintatoll...


..a tegnapi napomnak az ellenparja vagyok ebben a maiban.Reggel 7 ora 10 perckor  mar voltam a parton, kavezoban, bankban, es kesz volt a kakao is a hetalvoknak.
Tegnap lassu volt minden, hosszu beszelgetesek, hallgatasok,  es varakoztam.Sokat vartam tegnap, de nem bantam.Neha varakozni is nagyon jo.
Ma amikor meglattam a to folott, toval egybe mosodo felhoket, mosolyra huzodott a szam, olyan benyomast keltett, mintha valaki kiboritott volna egy uveg tintat.Folyik, csopog bele a vizbe is es folfele a felhokbe is.Persze azonnal megkivantam, hogy milyen jo is lehetne ilyen tollal irni.Hazafele gurulva mar lattam, ahogy ulok az ablaknal, es martom a tollat a tintaba, irok, szepen, lassan, es a vegen is varom, gyengeden fuvogatom, hogy szaradjon.
Meg egy levelirasnak is stilusa volt, kecsessege, finomsaga.
A mai napomra egyaltalan nem jellemzok ezek, sietos lesz, olyan, mint amikor elore porgetjuk a filmet, olyan lesz az egesz nap.Valamiert ilyen napnak is lenni kell.


8 comments:

  1. Gyönyörű írás és gyönyörű képek és persze gyönyörű nap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom szepen Mrita:)igazan nagyo kedves vagy!

      szep hetkezdest kivanok!
      puszi, szia:)

      Delete
  2. Nagyon tetszős fotók! :)
    Igen a felgyorsult idő elsodorta a dolgok megélését, a rítusokat. Néha sajnálom, néha azt érzem, hogy már nincs türelmem várni, mondjuk, amíg megszárad a tinta. Pedig valójában nincs is hova sietnünk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kati jol latod, mint mindig:) nem tudom hova sietunk,es mar nekem sincs turelmem ugy igazan.Nagyon neha valamikor, de osszesegeben mar csak elkepzlni jo dolgokat:)

      Koszi, puszia:)

      Delete
  3. Szia Ágnes!

    Én imádom a szép tollakat, szenvedélyesen gyűjtöm őket, s nagyon szeretek hagyományos módon írni....Szép, finom papírra, szép íróeszközzel élmény írni... Pont a tintatoll nem a kedvencem, mert érzékeny vagyok rá, ahogy picit serceg a papíron irritál, lúdbőrös leszek tőle :D

    Gyönyörű a fotó, bele tudtam élni magam a napodba...

    Kellemes hetet kívánok!

    Puszillak, Viktória

    ReplyDelete
  4. Viktoria:)en minden irassal kapcsolatosat, a gyonyoru boritekokat, levelpapirt, amiben kezzel irok naploimat nagyon szeretem.
    Igy tintaval soha nem irtam, de elkepzelni jo:)meg lehetne rendelni, neztem a neten gyonyoru keszletek vannak.Talan:)

    Koszonom az irasod:)a foto, alatvany engem is szotlanna tett:))

    szep hetkezdest, puszi szia:)

    ReplyDelete
  5. Érted , érzed és érzékelteted a finom hangulatokat.Köszönet érte!
    Mindjárt írok is egy "igazi" levelet Édesanyámnak. Hálás lesz érte Neked, anélkül, hogy tudná kinek köszönheti a soronkívüli meglepetést.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alterego:)ez most annyira meghato volt, koszonom!! Valahogy olyan jo, amikor megerinti valami az embert, es cselekvesre is osztokeli:))Biztosan nagyon fog orulni Edesanyad:)

      Kulon koszonom, hogy leirtad!!

      puszi, szia:)

      Delete