Monday, March 12, 2012

gondolatok egy nõ naplójából....


A sugarut egyik vegen aproert zenelnek, masik vegen szemetet is penzben mernek.Egy ut vilagmeretu ellentmondasa.Egyik vegen a fillerekbol kap tal meleg etelt, masik vegen egy meleg erzest sem.

Szeretem jatszani a butat, akkor is, ha tisztaban vagyok dolgok racionalitasaval.Ilyenkor szokott kirajzolodni az emberi viselkedes oszintesege a leginkabb.

A kirakatok uvegen tukorkepkent masodpercekig latszo elet mozdult.Fenyek jateka volt es optikai csalodas.

A magany csondje burkolt be, csak ugy, ahogy ajandekot csomagolunk.Moslyom kotott masnit a gondolat vegere.

Sokaig tevesztettem a vagyakozasom honvaggyal, egy allandosult erzessel.Be kellett latnom az egesz eletem a vagyakozas korul forog, mindig vagyom, elvagyom, oda is visszavagyom, ahol meg soha nem jartam, csak kepzeletben.


A hajnali pir, pontosan olyan, mint egy zavarban levo noi pir.Szep.

Neha osszehuzom magamban az erzelmeimet, mint jeges-szeles idoben a kabatom.Az emberek is kepesek olyan hidegek lenni, amilyen kozegben csak megfagy a gondolat.



2 es fel ev utan, ma ejjel zarom a blogom veglegesen.Koszonok mindent!:)

* Tavaly emlitettem valtozasokat az eletemben, ez most vegre beteljesedik.En nem birok nyitott naplot hagyni magam utan es hetekig, honapokig nem irni.Csak ugy tudok elore haladni, ha az ajtot mogottem lakatolom:)ilyen vagyok.
Senki nem, dehogyis bantott meg, ellenkezoleg, nagyon sok szeretetet kaptam itt, es csak remelem, hogy en is adtam.
Ismetelten, Koszonom!:)

12 comments:

  1. Szomorúan olvasom, hogy a blogodat bezárod. Megbántott valaki? Szívesen olvastam a blogodat és nagyon sajnálom.

    ReplyDelete
  2. Hiányozni fogsz, nagyon, sokat gondolkodtam egy-egy mondatodon...
    Biztos oka van, mást tenni nem tudok, nem tudunk, mint tiszteletben tartani a döntésedet. Köszönöm, hogy megosztottad velem a gondolataidat...
    Kívánom, hogy minden úgy alakuljon az életedben, ahogy szeretnéd :)

    ReplyDelete
  3. Szerettem a blogodat, hiányozni fog. Nem gondolnád meg magadat???

    ReplyDelete
  4. Én is köszönöm mindazt a szépet, amit kaptam tőled. Biztos átgondoltad, amikor döntöttél. Ha egy új blogot nyítsz valamikor, értesítsél! Sok szeretettel gondolok rád!

    ReplyDelete
  5. Én nem akarom.:( Biztos, hogy nem akarsz kicsit maradni? Legalább időnként írni, ha nem is minden nap. Elromlott a napom vége.:( Nagyon fogsz hiányozni, remélem még átgondolod.

    ReplyDelete
  6. Ági,hiányozni fogsz nagyon,... szerettem idejárni hozzád és beleolvasni a gondolataidba......remélem még lesz rá lehetőségem, teljesüljenek a VÁGYAID , minden jót kívánok , ölellek!!Judit

    ReplyDelete
  7. Egyszer csak helyrezökkensz a változások után, és lehet, hogy hiányzik majd egy blog.:-)

    ReplyDelete
  8. Kedves Ágnes!

    Tiszteletreméltó, hogy nem szó nélkül zárod be a blogodat! Azt hiszem többünk nevében mondhatom, hogy köszönjük szépen az itt eltöltött pillanatokat!

    Sok szerencsét, kitartást kívánok az életedben ezentúl következő dolgokhoz! Biztos vagyok benne, hogy lesznek olyan pillanataid, sőt rengeteg olyan pillanatod lesz, amikor hiányozni fog ez a blog....
    De ez a Te életed, a Te döntésed...Sokunknak nagyon hiányozni fogsz!

    Sok szeretettel ölellek!

    Viktória

    ReplyDelete
  9. Kedves Ágnes, szomorúan olvasom döntésedet, nem tudom milyen változás van az életedben, de kívánom, legyen sikeres és légy nagyon boldog, sok szép percet kaptam Tőled és hálás vagyok, hogy ismerhettelek.
    Puszi:)))

    ReplyDelete
  10. Nagyon szepen koszonom, hogy irtatok, amit irtatok!! Sok sok oromet kaptam en is, es nagy szeretettel gondolok Mindenkire!:)

    ReplyDelete
  11. Agnes,

    elso reakciom ez volt: "jaj ne, ez nem lehet"
    majd vegigolvasva a bejegyzesed, másodszor, harmadszor (tudod, minden szócseppje kincs!), mit tehetek: belenyugszom. szomoruan, de tudomasul veszem. majd egyszer, ha maskepp alakul, talan folytatod... máshol, maskepp. egyet kerek: ertesits. a cimem tudod, a cimed megvan! remelem, IRL is talakozunk egyszer. esetleg a Caminon???
    sok szeretettel gondolok Rad mindig, kivanom, hogy a vagyaid valora valjanak.
    olel,
    oximoron
    xoxoxoxo

    ReplyDelete