Friday, March 2, 2012

reggeli hajnalban...


...tegnap este olvasgattam a tavaszi faradtsagrol, majd az ahhoz kapcsolt meregtelenitesrol.


Soha maskor de hajnal haromkor ugy ebredtem, hogy pokoli ehes vagyok.Mig masokat a gyomra azert ebreszt , mert valami nehezet ettek vacsorara, engem az uressege ebresztett.Igaz lehet a mondas, hogy a gyomornak kulon agya van, mert felebredtem es a fejemben levo hiaba biztatgatta, hogy meg korai az ebreszto.Ki is setaltam a konyhaba es keszitettem egy piritost teaval, jo citromos teaval.Mikozben vartam a vizre, hogy forrjon es a kenyer kippattanjon a piritobol, azon gondolkodtam, milyen erdekesek az almaim.Mindig kivulallo maganyoskent elem meg, es szeretnek nem az lenni, mikozben a nappalokban, a tudatos eletemben csak abrandozom a  maganyt, az egyedulletet, amibol oly keveset kapok.Ennyire igaz lenne, hogy mindig az a vonzo, a szimpatikus, ami eppen nincs, ennyire igy elem meg meg a tudatalattimban is?erdekes volt.