Sunday, July 7, 2019

egy ruha, egy táska meg a Niagara...


Nyari napokon nem nehez osszevalogatni a darabokat, neha eleg 2-3 amit cserelget az ember.Vegyunk pl egy ruhat, hozza egy szep saru, taska, stola..mig napkozbeni csatangolashoz eleg a ruha es a taska, este ha beulunk valahova ugyanaz a ruha egy szep stolaval, egy esti frizuraval, keves sminkkel, masik taskaval egeszen uj megjelenest ad.
Keszultem, ezzel a nagyon szep ruhaval (a kep kozel nem adja vissza) a taskaval, a tobbi meglevo a felsoroltak kozul, a stola, a saru, a masik taska..eloszor felterkepezni a helyszint, milyen lesz , elkepzelni, almodozni, dedelgetni, eljatszani hogy majd  megis milyen lesz, aztan osszehasonlitani, hogy milyen lett vegul.A "magassarku listamon" szerepel a Niagara vizeses ala bemenni a hajoval.Ma koran , reggel 7 elott kerultunk ide, csak fel 9 kor inditjak a hajot eloszor.Persze ma ugyis  csak terkepeztem.Alltam a korlatnal, mar csurom vizesen, a hajam is tapadt a homlokomra es csak nevettem...olyan volt teljesen, mintha esne az eso, pedig nem.

Niagara on the lake..kisvaros, szinte belelog a toba, ahogy elterul nem tul nagysagaban.Gyonyoru, ekszerdoboz.Minden nyaron helyet ad a Shaw fesztivalnak.George Bernard Shaw ir szarmazasu iro, aki London Angliaba telepszik, szamtalan jatekdarabot ir, melyeket itt adnak elo minden nyaron.Az esti atvaltozas ehhez kell majd, de a szep ruha a hajohoz , a batorsaghoz is..hogy majd mindig tudjam mi volt rajtam amikor bementem a vizeses ala:)


 Most nem tudtam szembol fotozni a lopatkot, de nem baj, majd ha alatta leszek.





 Rainbow hid az USA-ba



A Niagara hangja