Sunday, July 28, 2019

rég volt szoknya...


mondja a magaet, porol velem
ritkan szokott, olyankor is mindig miattam
megis rossz
nekem rossz
Ejjel begorcsolt a vadlim, arra ebredtem, hogy mar nem tudom visszaforditani, kinyomni mielott kialakulna, hiszen aludtam.
Csak a fajdalom ebresztett, egesz tojas nagysagu volt.Mivel minden kivalto  ok ki lett zarva, maradt a tulterheles.Sokat megyek ez igaz.Akkor is ha nem megyunk el, itthon is sokat.Nem fogadjak el , hogy ilyen a termeszetem.Nekem a mozgas a levego is egyben.Szeretnek ha pihentetnem, foltenni magasba es csak ulni..annyi mindent lehet csinalni ugy is Anya.Te tudsz is raadasul.
Nem ertik hogy evszakhoz kotom.Telen lehet pihentetni, de most nyar van, a szabadba vagyom, akkor is  ha begorcsol ma ejjel ujra...az en labam, az en fajasom, mondom..de az en anyukam..mondja.Ezzel nemit el, ezt nem tudom folulmondani, irni, meg gondolni sem.
Fotonak legyen egy szoknya, folsovel..egy uj outfit:)hiszen oly reg volt:D