Sunday, July 21, 2019

az ajándék..

Kozel sem jartam a talalgatasban, pedig annyira mi vagyunk.Legutobb emlitettem, hogy kezd vacakolni a fenykepezom, a vaku sem jo mar egy ideje es egyeb apro, bosszanto dolgok vannak vele.Elraktarozta, vagyis odafigyelt, en is igy szoktam.
Tegnap este amig furodtem a parnamra lopta, mert tudja milyen vagyok, nyugtalanul aludtam volna:) Igazan gyonyoru, elegans, izleses.Nagyon szep szine van es mivel a nyakamba akaszthato, ehhez valoban ujfele polo vagy folso kell.
Ma unnepeltunk, sajatosan, ahogy mi szoktunk jo ideje.Mindig elkeszitem ugyanazt, amit eloszor evett a ket kezem munkajakent.Most probaltam rekonstrualni a Karpatia talat is.Az oroszkremtorta lett a legnagyobb siker, ami azert nagy orom, mert en tortakban annyira nem vagyok jo.
Mar szerdan es csutortokon bevasaroltam, aztan reszfeledatokkent elokeszultem.Ma csak utolso lepesek voltak.Pl a tortalapot penteken kisutottem, de a kremet csak ma keszitettem el, es allitottam ossze.
Vagy a gongyolthust elokeszitettem, lefagyasztottam, ma csak sutottem.
Ettunk es beszelgettunk, emlekeztunk, ahogy szoktunk.Mindig vannak az ismetlodo tortenetek es ami eppen most jut eszunkbe.
Mi valoban nem hirdettuk fennen hangos szoval, az eskuvoi idezet szerint, mi csak megprobaltunk oszinten boldogok lenni.Tobbszor sikerult, mint nem:)
Tehat most a gongyolthustol es tortatol elkoszonunk egy ujabb evre, en most a konyhatol is egy idore:)
Hajnalban fotozni megyunk, kiprobalom ,,40x zoom es egyeb pluszok.