Friday, April 12, 2019

a mai nap röviden..

 A szuletesnapi tortahoz valo gyertya doboza 24 darabos, eppen annyira volt most szukseg. Nem kellett  szamolni, visszafele sem.Tavaly szamosat vettem, egy kettest es egy harmast, jovore is azt fogok venni ujra.
Egesz ejjelre a hutobe tettem pacolni a hust, finom omlos lett.Barbecues oldalast sutottem egyben, a szoszt is en kevertem.Hozza salata, fokhagymas sajtos piritos, hejaban sult krumpli volt a menu.
A volt egyszer egy szakacs oldalarol vettem le a mogyorokremes csokis kocka receptet.Azt csak keverni kellett, a fagyasztoba tenni szinten egy ejszakara.
En meg nem kostoltam, mert bar sutni fozni imadok, enni annal kevesbe.Ennek a nonek nagyon jo receptjei vannak, a francia almatortat mar tobbszor ismeteltem.Alulra beteszem a linkjet, kepekkel is szemlelteti hogy keszul a csoda.
Eves utan  ajandek bontas  , majd kozosen filmeztunk,  mikozben a negylabuak nyuzsogtek korulottunk.
Holnap lesz a kivandorlasunk evforduloja, aztan  Panda szuletesnapja aztan Husvet.
En most megis leginkabb a 27-et varom, a Palanta Tunder eloadast.Csilikem biztos jon velem.Ugy kepzelem az iden inkabb csak nagy novenyeket veszek cserepbe, rozsafat is szeretnek es egy ket hibiszkuszt, olyan nagyot sok viraggal.
A filmben hangzik el az utobbi honapok legjobb mondata:

Ez a haz nem csak egy a sok kozul, hanem lelkiallapot
Szeretnek igy erezni, elni egyszer.
Addig is Boldog Szulinapot B.!:) love, anya



Turo Rudi torta

 a mogyorokremes csokis kocka innen:  https://www.onceuponachef.com/recipes/chocolate-peanut-butter-icebox-cake.html

Az oldalas korabbi foto, a fozos blogombol, ahol a recept is megtalalhato.