Thursday, April 18, 2019

1-2 gondolat..

Reggel koran begyurtam egy adag linzert, aztan a hutoben felejtettem.Ennek az lett a vege, hogy szinte megfagyott es egesz nap kint csucsult , mig estefele kisutottem.Most a lezart dobozban var, puhul, egy felet azert megkostoltam.Csupan azert, mert a hozzaszolasok nem voltak egyertelmuek, sokan dicsertek de jo nehanyan szidtak.Szerintem tokeletes.En narancshejat reszeltem bele es csoppnyi vaniliat adtam hozza,erzem, de azt hiszem enelkul is finom lenne.3;2;1 az arany ..liszt vaj es cukor, plusz egy tojassargaja es az egyeni toldasom.

Sutes kozben azon gondolkodtam , mi nok milyenek is vagyunk..mennyi pillerunk van ,ha valami nem jo.Pl a sutes is az egy egy rossz nap vegen(nekem most nem volt rossz) vagy egy szep ruha.Sokszor kepzeljuk azt a ruha a ferfinak szol, de valahogy mindig rolunk szol, csak jo ha mas is eszre veszi.


Ma valoban 24 fok lett, neha az eso is esett de csak lagyan, kimelve a gyengen kibuvo novenyeket.Lattam nehanyat, mar bekoszontek hozzam:) az evek ota visszatero ket orgona, egyik cserepben, az aranyeso, a verzo sziv ma oriasit nott.Tehat szeretnek itt nalam, ha betonozott is minden, en megis eletet teremtek nekik.


A het eleji sokk ellenere(Notre Dame) amikoris szinte verzett a szemem latvan elpusztulni valami hozzafoghatatlan szepet..szoval ennek ellenere tiszta erzessel varom az unnepet.