Sunday, September 16, 2018

mini Húsvét...

 Vannak napok, melyekben az a kozos, hogy orom ha veget ert.Aztan hazajovok, a kis allataimhoz es megszunik a kulvilag, mintha meseben lennenk csak ok es en.
Az allatok ugy szeretnek, mint valami leegyszerusitett "debil" erzelem...nem fejlodik, egyszeruen csak van, feltetel nelkul.


Eleg nehez, telitett, stresszes napjaim voltak, bar eredmenyesek, de megdolgoztak.Alig vartam a masnap hajnalt, kimenni a vizhez, a sima, majdnem feszitett viztukor kontrolalt hullamai engem is kontrolalnak.Itt mindig megnyugszom.A lagy ,alig hallhato viz csapodasa a parthoz, ilyenkor csak akkor hallom ha mellette ulok.Tavolban egy vitorlas mozdulatlanul  regen latott kepeslapra emlekeztetett.
Este is vizpart volt, ismetlodik egeszen amig tart a joido.Este aztan arrol almodtam milyen jo lesz a furdovizben elmerulni..hiaba, az ember mindig arra vagyik ami eppen nincs keznel.


Irtam mar a slow cooker- vagy ahogy en nevezem : lassu kukta vonzo hasznalatarol...nagy boldogsagomra a heten kaptam egy ujat! Pioneer woman slow cooker..ez a viragok mellett azert is szebb,jobb, mert van leszoritoja a fedonek, az elozonek nincs.Nagy oromomben Virginia fele sonkat vettem, ennek kulonlegesen finom ize van...azzal avattam fel.Aztan mini Husvetot tartottam a nyarban:D egy fott tojassal ettem egy sonka szeletet es sajat sutesu pogacsat, ami kivetelesen sutoporral keszult..szuper gyors, kb 20 perc alatt van kesz sutessel egyutt.
Falatozas kozben a het elejerol almodtam, amikor eppen 17 fok volt felenk par napig, a kisse melegebb szoknyak kerultek elo, es folsok.Mar napok ota ismet 32 fokunk van..a nyar utolso erejet adja ki magabol.
Az Indian nyar oktoberben koszont be, ha napkozben meghaladjuk a 20 fokot, akkor nevezzuk annak...szep szokott lenni, varom.