Friday, September 7, 2018

lassú búcsú...

 Ha keszitenek egy merleget az elmult nehany honaprol, akkor az egyik oldalra rakosgatnam:
tervek, remeny, bizakodas,kitartas  ..majd csalodas, feladas,fajdalom, veszteseg, banat , egyfele nihilbe csoppenes
jokedv, orom, nevetes, kirandulas, baratsag, bucsuzas, szomorusag,
viragok, szoknyak, valami uj, de megis regi, bicikli, vizpart, grillezes, bogracsozas, iras, olvasas, fotozas
ijedelem, korhaz, sohajtas, megnyugvas.
a merleg masik oldala aztan a vegen, amikor a forrosag alabb hagy, egyensulyba kerul, balance-ban van..a lelek kisimul..ez is egy nyar volt, ha nem is olyan, amilyennek kepzeltuk, vegulis soha nem olyan.


Az evszak utolso hosszu hetvegeje elott voltunk, reggel 6 mult, leultem a cappuccinommal, az elso kortyhoz emeltem a bogrem, amikor belepett B. a nappaliba..allt lazan, nyugodtan a 186 centimeterjevel, az en "kis" Toldi Miklosom( a nevet az elozo hazban kapta, amikor az almakat a faval egyutt akarta behozni, neha a forditasokban elveszunk meg ma is:)
Anya..elvinnel a korhazba? este 11 ota eles fajdalom van a gyomromban, nem szunik.En mar az elso kortyot sem tudtam lenyelni, a gyomrom osszerandult..kerdezem az egyeb tuneteket, nem nincs mondja, meg mosolyog is.Minden terv borult, elvittem a korhazba, kozel van..8 orat toltottunk ott, de nem bantam..nagyon alaposak voltak.A felvetelin mar kifujhattam magambol az osszerandult gyomrom okozta feszultseget, a green zonaba kerult, ahol a nem nagy betegek vannak...B. evek ota Keto dietan van..csak hust es salatakat, vitaminokat eszik..csak sima vizet iszik..meg narancslet sem.Mindent elolvas, ha barmi pl cukor 1 % van benne, nem eszi meg.En nem helyeseltem, hogy abszolut nincs szenhidrat es keves, minimalis cukor...a korhaz engem igazolt.
A dieta mellett rendszeresen sportol persze, ami plusz pozitivum.Persze en tulaggodom, mint mindent..sutottem mezeskenyeret, evett belole 2-3 szeletet es Halaadasra is suthetek turoval toltott zsomleket, enni fog:)
Vagyis minden rendben van, a keddi paraban mert 49 fok ellenere is..Csili a para miatt nehezen visel a nem Kanadaba illo hoseget, a klimaban meg edeseket tusszent, le kell kapcsolnom:)Panda is jol van, egyre tobb idot van itthon, sot, szinte mar nem is csavarog soha miota Lola elment:(
A madarak enekelnek most is, mikozben irok.
A kert szigetei meg mindig szepek, teljes pompaban viragoznak..csillagaszatilag es egyebkent is meg nyar van 20-ig...es ha lesz indian nyarunk, akkor meg utana is:)
Nehany nyari szoknyat azert felsorakoztattam, a pliszirozottakat a kincseladaba mar elzartam, ezek maradtak itt..szep lassan felcserelodnek oszire, a folsok egy egy puloverre, kardiganra, a szandalok cipore, vagy vekony csizmara...vagyis szeretem az oszt is, ruhakban merve is:)


* a zold folso egy Michael Kors darab, a barna mintas egy Calvin Klein
 * masodszor viragzik a dandelion, ma szedtem


 * oszirozsaval varom az oszt, szep lassan...