Thursday, September 27, 2018

a nagy elhatározás...


Aki regota olvas tudja mit jelent szamomra a vasarlas, a szep ruhak, a soha nincs eleg, vagy sok, de mindig van indok egy ujabbra.Sokszor trefaltam azzal is, a kedvezotlen idojaras miatt kenyeztetnek el, tartanak itt bennunket a vasarlassal...persze ez korantsem igy van, az azert onmagaban nem lenne eleg.Az ember szinte eszre sem veszi mennyi mindent megszeret , csak akkor ha elvesziti egy idore.En ennel is lelkesebb vagyok, mert eleg surun megfogalmazom ha csak magamnak is, miert vagyok halas az eletemben, a kik mellett.
Amikor szombaton rovid idore megjott az osz,( reggel 6 fok volt) , elozo nap meg kitombolta magat a nyar, 32 fokkal boditva bennunket,amit  paraban ennel sokkal tobbnek ereztunk. A turelmem veget eltem fel eppen, ami el volt raktarozva nehezebb napokra...mondtam is a ferjemnek, kozel allok ahhoz, hogy sikitsak, eleg volt a ram tapado ruhakbol, a szinte mindent kisuto napsutesbol. Tehat masnapra drasztikusan lezuhant a homerseklet, oszi ruhak kozott turkaltam.Ket olyan darabot talaltam, ami atmenet a kabat es kardigan kozott, tavaly vettem, de egyik sem volt meg rajtam...ilyen utoljara Torontoban fordult elo, es mint tudjuk az mar nem most volt, hogy meg az arcedula is rajta logott , amikor ratalaltam...tehat a kezem a levegoben maradt, hatalmasat sohajtottam es kimondtam azt, amit soha nem hittem hogy elhangzik az en szambol.Most  talan  el kell gondolkodnom azon, hogy egy ideig nem veszek ruhat magamnak....A bojtok, az ocean folotti  repkedesek, a francia tartomany Trembland hegysegeben egyedul vezetni, maga a francia nyelvvel birkozni az angol utan, mind semmi, eltorpulne ehhez kepest, mert ez megiscsak elvonas nem gyarapodas , amit magam hatarozok el, ugy valljuk be minden nehezebb, mintha kenyszeritve vagyunk, nincs mas valasztasunk.
Lehet rossz napom, rossz oram, percem, le kell gyoznom majd  a kenyszert, hogy valamivel vigasztalni kell  magam.Vagy csak at kell csoportositani a  szokast valami masfele...majd rossz pillanatomban fejlesztem a franciat meg, vagy megint elhatalmasodik rajtam a fozesi sutesi kedv..csak legyen aki megegye:D vagy Csilit fogom tanitani, B. mindig arra biztat vigyem musorokra...hat nem tudom na..most itt tartok, az elhatarozasnal..mint tudjuk az elso napok mindig konnyuek...le fogom irni hogy elem meg, mikor jelentkezik igazan a hianya annak, hogy nem megyek.Hogy meddig birom, egyaltalan kibirom e.



*pic. from net