Monday, May 21, 2018

Lola...

Megint Karenhoz(Tavol Afrikatol film hosnoje)nyultam, ott talalok tuleleshez segitseget sokszor.Nem idezem, csak fejbol...amikor abszolut elviselhetetlen rossz minden, teszek meg egy lepest a rossz fele, ha azt kibirom, akkor tudom mar barmit...valahogy igy mondja Dennisznek.
Az elso nap volt a legrosszabb, nem tudtam szinte mozdulni sem, majd keso ejjel megneztem a Hachi  cimu kutyas filmet.Aztan masnap fotokat nyomtattam ki, kepkeretetet vettem, de nagyon figyelmesen kivalasztva..majd'mindenhol elhelyeztem egyet..es az emlekhely a kertben..igy mindenutt latom, nem kell szaladni a gephez, kepeket keresgelni.Meg soha nem viselt meg igy, ennyire melyen allat elvesztese.Aztan mosni mentem valamikor, annak is kulon szertartasa volt..Csili utazik velem..de mosni a pincebe Lola kisert..szinte nevetett a szeme, mert Csili laba kicsi, nem tud lepcsozni.Vinni nem akartam, Lolanak szerettem adni ezt az oromet is.A mosas azota szomoru,nem tudom meddig lesz ennyire erzekeny.


Anyu szuletesnapjan(marc.18) elultettem ket kala hagymat, most hoz viragot, lilat..a feher orgonam nagy meglepetes lett  a cserepben..az iden valamiert lila szinure alakult es a szele feher konturos, soha nem lattam meg ilyet..azt olvastam a fold ph erteke valtozhatott meg.Nem baj, a fontos, hogy viragzik es szep.
Kozben szep lassan bekuszott hozzank a tavasz,  fak , novenyek zoldbe borultak, bar meg mindig vannak kopasz fak, bokrok is.Egy ket igazan meleg nap utan, merseklodtunk 13- 17 fok koze, amit szeretek.Husiti sirastol ego szemeimet a kellemes breez ami akkor er, ha ki be szallok a kocsibol.

A sok munka amiben elvesztem(igazi megszallottkent dolgoztam hajnaltol estig) nagyon jo hatassal volt/van ram..a novenyek, az egyeb inteznivalok, a rendes munkam, az, hogy jol kezelnek, hagynak gyaszolni, fajni, mert majd kijovok belole..mind koszonetet erdemel.

Ha letezik kutya mennyorszag, az en Lolam ott van, hamarosan megkapja a szarnyait is.