Sunday, May 6, 2018

cseresznyevirágzás....


Hatalmas szemu ropogos cseresznyenk volt, a fa maga is hatalmas volt.Bar gyermeki szemmel mindent maskent,mas  mereteben latunk.Mar majusban korai ero volt, szerettem amikor meg felig erett kisse sargas sapadt szinu volt.A radioban cseresznyevirag fesztivalt emlitettek.A torontoiba most nem tudok eljutni, messze van a problemaim miatt(Lolaval kell lennem), de itt a szomszed kisvarosban is talaltam, ahova ma hajnalban atgurultam.Az obol folotti hid odavezeto oldalat lezartak, tereles volt..szerencsere megvan a regi, felhuzhatos hid, azon mentunk.Visszafele ismet tereltek, de akkor a nagy hid masik oldalan mar johettunk.
Nehany no ebredt fel a cseresznyevirag miatt, velem egyutt persze, vagy csak tul koran volt meg.Nem nagy terulet, a torontoi hatalmas, de ez is nagyon tetszik nekem.Rajottem a novenyek, a viragok olyanok, ha csak egyet gondozol is halasak..kepesek eppen olyan, akkora oromet adni, mint egy kert.Volt mar nagy kertem, tudom mirol beszelek, ott az orom sokszorozodik a sokkal tobb fele, fajta, szinuvel, de maga az orom nagysaga , amit egy kibuvo, visszatero noveny tud okozni, ami a sajat nevelesunk, az oriasi egymagaban is.
Kattintottam nehanyat es nehanyat a neten talaltam, ami nagyon tetszett.





 * a szokokut holgye

 * az oblot tfogo hid tavolbol
* az elso fotot a neten talaltam, hatha legkozeebb sikerul nekem is..mas szogbol, kesobb, amikor mar hullnak a szirmok.