Tuesday, April 17, 2018

vihar után...

A part menten szegelyezo uton jottem ma haza...egeszen varatlanul alakult igy, nem szamitottam a latvanyra, a vihar idejen valahogy legkisebb gondom volt a vizpartra gondolni.A viz szele kb 20-25 meter az uttol, beljebb jarda is van, az lenyegesen kozelebb  a vizhez..a hullamok annyira kicsaptak, hogy elontottek az autosutat teljesen..nem tudtam megszamolni mennyi fa dolt ki, egyeb hordalekok, hinar maradvanyok..ki volt irva, hogy hetvegen nagy parti -takaritas lesz, kesztyut es zsakot vigyen aki megy...I'll think about it..igen, ha mostanaban mar nem is, de regebben nagy resze volt az eletemnek a part, a viz..ma meg havazott gyongeden, de ha jobb ido mutatkozik, akkor valoban reszt veszek.
Ha legkozelebb hasonlo vihar lesz, es megint eppen akkor kell utrakelnem, egy kerulot teszek majd a tohoz is..azokat a  hullamokat igazan megcsodaltam volna.
Rajzolgattam, na semmi komoly, inkabb csak vazlatok ezek, vagy talan almok vazai, vizioi..erosen vizualis vagyok...neha tul erosen.
Valaminek csak az alma, nem azt jelenti nem letezik/en
Vajon fogok e ulni Chertseyben az ablakban, kakaoval a kezemben, gyonyorkodni a hoesesben..a hatalmas, nehez pihek ahogy meg megakadnak az egig ero fenyokon, vagy eppen a fak kozotti reseken lehullva a fube..vastag takarot kepezve minden kore, felfogni az egyebkent sem ismeros zajokat itt..csend a kobon vilag.Vagy csodalni a toba hullo pelyheket, kirajzolva igy a to korvonalat, a viz alakjat.Vajon lesz eleg eros ez a vizio, hogy megszulessen..leszek e en eleg eros, turelmes..leszek e itt telen a hegy belsejeben, meglesni, kivarni az elobujo medveket..vajon leszek e:)
A vihart tehat tuleltuk, nekunk az aramunk is megmaradt,  jokedvunk is...reggel osszefutottam a szomszedasszonyommal, kb fel eve nem lattuk egymast..mondtam neki, micsoda idojaras...ez kanada volt a megszokott valasz, annyiszor ismeteltek amikor idekerultem, mint egy varazsiget, amivel el lehet intezni mindent..
Az egyetlen kar, amit szenvedtunk a viharban, a szelcsengom letepte az orkan, az uvegtollak leszakadtak..uj szelcsengot veszek, mert hianyzik az a finom csilingeles, amit fozes vagy egyeb konyhazas kozben mindig hallottam az udvar tvoli sarkabol..ismerosen volt megnyugtato.


*pic. from net