Saturday, April 14, 2018

falak között viharban...


Kineztem a furdoszoba ablakon es komolyan vizszintesen esik az eso akkora szel van.-5 fok es eros eso, ebbol estere jegpancel lesz.Jo hat visszafekudtem , a  fejemre huztam a paplant..Csili azt hitte jatszunk:)
Na jo, feloltoztem de kozoltem vele, most nem viszem..mintha meg is ertette volna, szepen leult.Lola egyfolytaban alszik.
A tornacon,a  hatso kert fele az ajtonal mely levegot vettem, kinyitottam az ajtot es kileptem..ezzel egyidejuleg Panda berohant..valami olyasmit nyavogott..most kell felkelni?ram nem is gondoltal?..elnezest cicukam mormogassal leimbolyogtam az esoben a kocsihoz.a hajam a ruham a szel majdnem letepte..es minden normalis ember parkaban, fejen kapucnival ,lapos csizmaban megy vasarolni..kiveve en:) magas sarkuban, a kek kotott teli szoknyamban, egy uj barna felsot vettem tegnap, muszaj volt osszerakni es kiprobalni magamon...ha mar pocsek ido van, legalabb legyen rajtunk szep ruha, nem igaz?
Ebben az iteletidoban  4 gyalogost szamoltam a rovid szakaszon, egy anyukat babakocsival.olyan masfel eves kisgyermek ult a kocsiban, az anyuka gyermekernyot tartott a fejen, a sajatjan kapucni volt..ez nagyon tetszett..a boltbol egy bacsi jott ki, kezeben maga elott egy orchideaval egyensulyozott, vartam, hogy a szel mikor tori kette, de szerencsesen meguszta, elert vele a kocsiig.Hatalmas kiarusitas volt, fele aron adtak, en is megfogtam egyet, de aztan meggondoltm.Tegnap kaptam a ferjemtol egy tavaszi csokrot, az utobbi idoben minden heten kapok.Az orchidea maradt.Egyebkent is le kell arrol szoknom, ha valami olcso, vagy olcsobb akkor igenis vegyek, sot mindjart kettot harmat, mert nagyon olcso:)Ennyi mindent mar keptelenseg halmozni.A ruhakat fogom szelektalni, a nyaraloba akarok atcsoportositani olyat, ami mar megkopott vagy abszolut nem hordom.Igen , ez is beleillik ebbe a hetvegebe, az idojarashoz.
Reggel itt mardt abba az iras, elsodortak az esemenyek..mar csutortokon jeleztek ezt az iteletidot  es en valahogy mar akkor tudtam, bar joelore figyelmeztetve vagyok de nekem majd eppen akkor kell elmenni valahova..igy is lett..delutan, amikor az esobol mar jegre valtottunk, pontosan jegdarabocskak hullottak, amig leertem a lepcson nagyon fajt az arcboromnek..erzekeny vagyok, nem tehetek rola..itt mar Csili sem maradt, jonni akart, pislakolt ezerrel amig leertunk a kocsihoz:D kb 40-el mentem, ment mindenki, szerencsesen megerkeztunk oda is, haza is.Most este 7 van, a ruhak nem lettek csoportositva, mert takaritas kozben a kezembe akadt egy Kanyadi kotet 45 verssel, a kolteszet napja alkalmabol, utolag ki is olvastam..jo volt nagyon:)
Aztan fozocskeztem is..tejszines burgonyat.karikara vagom, egesz vekonyan, retegezem..hagymakarikat is, bors, so es tejszinnel leontom, be a sutobe..most tejfolt is adtam hozza, es volt egy ket darab sajt, azt is..ez olyan minden maradek felhasznalasa recept.
Cappuccinot is foztem, akkor leultem, telefonon kerestek tobbszor, elcseveresztem  es keszitettem fotot a legujabb kezi naplomrol, a viragomrol, na meg ket kremet is vettem..ilyen napokon fokozottn kell a hidratalas..
Egyszer irni fogok egy konyvet a hogyan eljunk tul fel eletet  falak kozott ugy, hogy jol is erezzuk magunkat ..persze valami rovidebb valtozatu cimmel..
Most hajat szinezek, lab es arcpakolas es koran lefekszem..talan holnapra megszunik a sarkvideki idojras, vagy kiderul, hogy almodtam az egeszet..