Monday, April 30, 2018

"sziklakert"/1.


Ma reggel -2 fok volt felenk, na meg tegnap is..holnap Majus.. ezzel belepunk Lola utolso trimeszterebe:) es talan meghozza a pluszokat is.
Olyan eros lett a derek es csipovonala, hogy inkabb nem teszek kepet..majd a kicsikrol..es persze elmulik majd, nyugtatom, plane ha valos lesz az almom, 5 kicsi mellett gyerekjatek lesz visszanyerni az eredeti alakjat.


A mobilkertem erdekessege, a megszokott betonon tul, hogy minden evben valami ujjaszuletesen esik at.Mivel osszesen 4 noveny hajt ki ujra es ujra, ebbol ketto cserepes, igy nem nehez formalni, alakitani.Eleg sok innen onnan koveim halmozodtak fel, tehat arra gondoltam sziklakertem lesz:) na jo, legalabbis valami utanzat. Most egyelore ilyen lett, tegnap csinaltam, epitettem pontosabban..majd mindig bovul valami odavalo novennyel.Meg az is lehet ez lesz a vegso megoldas itt a betonban.Felteve ha a novenyek jovore is visszaneznek hozzam.A kis cedrust vettem ma koran reggel, Panda miatt surgosen el kellett rohanni, nem volt kedverevalo..akkor lattam meg, kicsi formas, illik ide.Sot meg hozok majd egy kettot, a kerites menten elfernek.Aztan gyorsan el is akartam ultetni, csak csizmat csereltem, kesztyut huztam.B. kerdezi..igy mesz kerteszkedni Anya?  szoknya folso, hosszu lanc, karkoto:D  mondom csak ezt az egyet ultetem el..aztan megjegyezte vennem kell kerteszkedo ruhat..nyaron szoknyaban, trikoban es mezitlab szoktam, van kulon kerti szoknyam..de most elgondolkodtam..kepeken mindig kertesznadragban latok noket, nagy kalappal..kizart, hogy en igy fogok atalakulni egy egy locsolashoz:D Tavaly kaptam egy hatalmas szalmakalapot, de a karimja mindig billegett, pont a szemem ele..a rozsaszinu kalapom reg tonkrement..na majd korulnezek.Ha nem lesz nagyon meleg a nyar esetleg egy caprinadrag poloval..Chertseyben is megfelelo.Hatalmas meretu gondjaim vannak, amint latszik:) kozben meg valoban, pl hogy fogok vezetni a kutyakkal es a kolykokkel..mert kb 2 honapig nem ajandekozhatoak..na es Panda.Na nezzuk a ruhakat, mert rohanni kell megint. 




*ez itt egy kulonleges virgszalam, a narancsos:)