Monday, January 28, 2019

tél van...


Harmadik napja havazik, ketjegyu a minusz, eros a szel is, es bar  most melegszunk egeszen 0 fokig de utana ujbol zuhan  30 fokot.Meg azzal is remisztgetnek,hogy szelben -50 fok lesz.Nem baj,ugyis mindig almos vagyok az utobbi idoben.Mintha most jonne ki az a sok minden ami volt ,a korhaz, az utokezeles, Lola elvesztese okozta vajudas.Ez az alvas eve lesz ,nem tiltakozom ellene.
Evek ota nincs fogadalmam, csupan annyit igertem meg magamnak, az iden mar  az Advent elso napjan fat diszitunk.Azt mondjak az Univerzum tagul,ezert rovidul minden, ezert erezzuk felgyorsulva az ido mulasat.

A partra heti  haromszor jarok ki,gyalogolni erosen.Amint megerkezik a joido a csivavak is jonnek,Csili nagyon szerette a partot tavaly.
Vasarnap racsodalkoztam valakire,-26 fok volt, o meg  futott ugy,hogy a jarda  le sem volt takaritva.Eros atfuvasok voltak,neha feher lett minden, a latasi viszony szinte nullara redukalodott.Bitter cold,,ahogy ma mondtak,de nincs  ez mindig igy.
Nem is tudom hogy birjatok...jegyezte meg nehany hete valaki..megszoktuk-valaszoltam .Na meg szerintem nagyon sokat szamit a hozzaallas, a pozitiv gondolkodas.Az egyik autopalyan baleset miatt allt a forgalom, az emberek kiszalltak hockey-zni..mert ugye itt minden kocsiban van egy hockey bot, meleg takaro, es egy veszhelyzetes taska.Szoval osszeaaltak jatszani;) nagyon tetszett.



 O a szomszedkutya...szereti a havat enni..
 * ezt az egyet nem en fotoztam