Sunday, January 20, 2019

blue..

 Van az ember az almaival, gorgeti maga elott,mint a hogolyot , amibol hoembert epit, egyre nagyobb es nagyobb lesz. Aztan vagy beteljesedik vagy kidurran, mint egy lufi, elillan bele az Univerzumba, oda , ahol masok meg nem valosult alomfoszlanyai vannak.Neha ugy ereztem mar az almok nem feltetlenul akkor boldogitanak ha beteljesednek, neha jo ha vannak csak ugy.
Rengeteget almodoztam a nyaralorol,Leirva tokeletes.Mount Tremblant, siparadicsom, egigero fenyok kozott a szunyoglak, francia nyelv a porgos eRRR betujevel...tavaly ilyenkor rengeteg almot szottem, terveztem, rajzoltam, mit hogy fogok csinalni.Aztan minden mashogy alakult, valahova elraktam az almom, valahova hatra , korbepakolva sok egyebbel ,csak ne ferjek hozza. Most megis azt erzem boldog vagyok,hiszen toltottem mar ott idot, tudom milyen az abszolut csond, amikor reggel hallom a to hullamait, vagyis ez egy felig megvalosult alom.Majd egyszer befejezem:)
 Megtanultam rovidtavu almokat szoni,gorgetni,mint pl ma.Na jo,kiveve a szoknyam eletkora,minden egyeb rovidtavu,majdnem instant.
Ma reggel -26 fokra ebredtunk, a havazas elallt, kisutott a Nap...vissza sem lehetett volna tartani, a tohoz siettem.A kekseg szepsege megint lenyugozott.
A Januar kedvence ez a kektelhez igazodo szoknya..vastag, belelt , meleg es 10 eves:)Kesz orulet, hogy ilyen  kisebb muemlekkoru darabjaim vannak.Tehat a tohoz is ebben mentem, a minusz ellenere.A csizma legalabb bundas volt, meg a kabat is.Csak nehany percre ugrottam ki fotozni..a fulembe utott a hideg, sapka nelkul voltam.
A to szelen a viz nagyjabol 20 meterig jegkasas volt..ahol felcsapodott  csak itthon lattam meg a kepen amint apro jegszemcsekke fagyott a levegoben..pretty cool:)

Mondj valami szepet,keket!
Szemed kek tukreben megmartoznek
Nem kek a szemem
Tudom, ezert a felteteles mod.../en