Thursday, January 24, 2019

Tegnap...

  ... beugrottam a kedvenc de egy ideje mellozott aruhazamba.A szeptemberi nagy fogadalmamhoz tartozott,hogy hanyagoljam.Karacsony elott jartam itt ajandekok miatt de magamnak nem vettem semmit szeptember ota, egeszen tegnapig.
Lattam egy anya lanya parost,a lany olyan harmincas volt, az anyja otvenes..megfogott egy kabatot ,a lanya kezebe adta,hogy probalja fel..aztan tavolrol odaszolt..ha tetszik megveszem neked.. ennel a mondatnal lettem figyelmes,nagyon sziven utott..egy pillanatra irigyeltem a lanyt ezert az egy mondatert..nem, nem a kabatot irigyeltem, ezt a mondatot..valahogy ez nekem kimaradt az eletembol, hogy anyu sokaig anyaskodjon..eleg koran magam hozta dontesek voltak,vannak..kesobb en mondtam neki, probald fel,ha tetszik megveszem neked...egeszen tegnapig nem hianyzott egy ilyen mondat,,de azota faj ..vagy csak hianyzik O...hiszen el  is felejtettem milyen is volt az,amikor eleg volt nehany perces beszelgetes is ahhoz.hogy enyhuljon a honvagy okozta nyomas..vagy egy egy into mondata..gyere beszelgessunk agikam..a munka ugyis megvar..vagy..pihenj agikam,torodj magaddal is...az into ovo mondatok viszhangzanak a fejemben most..hallom a hangjat...erdekes is ez.ha elveszitunk valakit,a hangja megis orokke velunk marad..elohivhatjuk barmikor...
A kesoi szules ilyen es ehhez hasonlo agoniakkal jar a keson szuletett gyermekben.Pl szerettem volna ismerni egeszen fiatalon,sokaig ettol szenvedtem.


* a foton Edesanyammal  amikor eloszor itt jart,mogottunk a Niagara