Thursday, April 19, 2018

valami jó...

egy szello dalba csavarja a szelcsengot
megtorve szivemet  tavolleted dallamaval/ismeretlen iro, sajat forditas


Ugy kepzelem minden parkapcsolat mas, megvan a jellemzoje kulon kulon mindnek.A mienkrol szeretem azt hinni regimodi, sajatos jellemzokkel.Szeretek no es igazi noies lenni , igy kepes vagyok  bemagyarazni feladatokat, melyek szerintem nem noknek valok,  mindig orulok, ha a  ferjem meglep vele.Ilyen peldaul a tankolas, az autot szerelohoz vinni stb.
Ma ugy adodott a font irt ellenere, hogy en mentem a szerelohoz egy apro de kellemetlen problemaval.Mar akkor kezdodott, amikor a ferjem korhazban volt.Akkor megnezte, valamit megpiszkalt, megszunt a problema..csak annyit mondott, menjek a ferjemhez, a kocsival most ne torodjek..nem kert/fogadott el semmit.Ma megnezte ismet, megmondta mi a baj, egy egyszeru erzekelo/sensor..szerezzem be, javasolta, mert o tul elfoglalt.Sikerult is, egyetlen volt a helyen..azt mondta nyugodtan vigyem el a kocsit, reggel alljak meg megcsinalja..megint semmit nem fogadott el egyelore.. a ferfi igazi, valodi indian, (muhelye harom generacio ota fut, nagyapja kezdte)..ebben az anyagias vilagban, amikor mindennek, de ugy mindennek ara van, nehol baratsagoknak is, igazan feludules ilyennel talalkozni.
Fenyt ad a neha elhomalyosult/sotetult vilagban..nekem azzal is, hogy jo leirni ilyet.

* foto:vettem egy szelcsengot bentre..az idojaras olyan, hogy keresem a tavaszt, majd abban a helyet, ahova akaszthatnam.