Friday, April 6, 2018

április...


Gyonyoru almom volt az elmult ejszaka..egy csodalatos egzotikus helyen jartam, vizeses, valoszerutlenul kek viz, dus novenyzet, tengerpart menten vonulo sziklas hegy, rengeteg mezei virag, csak a fehereket szedtem csokorba..aztan felebredtem, farkasszemet neztem a valosaggal:havazas, minusz 11 fok..eros szellokesek, nehol vizszintesen havazott.Kozonnyel fogadtam mar, nincs ertelme kiborulni attol, amin nem tudok valtoztatni.Csak azert is idot szentelve valogattam  a mai szerelest, kiegeszitoket, egy elo kozottuk, imadja a kamerat es persze fokent engem.
Articsokat kivantam, hollandiiz szosszal..a havazasnak ezzel is beintve, nem veheti el egeszen a kedvem.
Elmult az unnep,es most az a forditott helyzet allt elo, hogy a Husvet utan karacsonyi idojarasunk lett.Egesz honapra havazast, hideget igernek, es ilyenkor persze soha nem tevednek a josok.
Lola negy hetes vemhes, minden rendben van , csak nyafogosabb lett.Sokkal tobbet kell foglalkozni vele, simogtni, mar nem tud sehova felugrani..valoszinu nem erti mi tortenik vele..sokat alszik, neha felebresztem, mert megijeszt.Csili elvezi a lelassulasat, sziporkazik allndoan.
Tegnap megvettem az agyat, amiben elleni fog majd, illetve kismamaskodik:)Egy vedett sarkot keresek neki, ahol zavartalanul lehetnek majd O es a kicsik.
Panda nehezen viseli a havazast, nem tud csavarogni annyit, amennyit szeretne..a nappalokat alvassal mulasztja, csak neha helyet cserel.
A madaraknak vettem egy feszket, meg at kell rendezni a kalitkat..kivancsi vagyok mit szolnak majd hozza.Allitolag a lany addig nem engedi kozeledni a fiut, amig nincs feszek.Figyelni fogom tortenik e valami..:)
Egy eleg nehez ujabb puzzlet is csinalok, ezek most sokkal kisebb darabok, es 700 darabos..neha ugy elfarad a szemem, aztan masnap mindig azonnal talalok uj darabokat, amit elozo este mar nem vettem eszre.A hobbik kozott  negyedik helyen all,  nintendos jatekok elozik meg..azokat is szoktam jatszani neha:D autoverseny, doktor Mario , Tetris, hogy emlitsek nehanyat:)
Megrajzoltam , megtervezve igy az abakot a nyaraloba...lassan osszeszedem a hozzavalokat, csak a fuggony maceras..egyelore sehol nem talalom, meg online sem, pedig ott mar minden van.Feher szinu, inkabb dekoracios sotetito, amit reluxa mintajara fel lehet huzni, a felhuzo az anyagba van varrva..egyszer lattam valahol, azota a fejemben van..olyat szeretnek oda, az ablak felso harmadaig felhuzva..
Szovl mindig tervezek, keresek, vasarlok, keszulok, meg akkor is amikor nem:)
A ferjem rengeteget erosodott, az elso huzos, faraszto napok utan..minden eredmenye kivalo es jol is erzi magat.A bankban a lanyok igazi csodanak nevezik  ami tortent Vele, velunk.
A heten minden nap keson jottunk haza, tegnap ejfel korul, ma ejjel remelem kialszom magam..meg csak kilenc van, de mar csabit az agy...egyszer 13 orat aludtam egyhuzamban..mondjuk akkor nem volt kiskutyam:)