Wednesday, April 11, 2018

B. nap:)


Ma orultem a korabbi receptgyujtemenyemnek, meg akkor is, ha nem olyan sok van a dobozomban.
Turo rudi tortat kert, tudtam, hogy ez benne van.De olyat anya, amiben nincs liszt, meg feher cukor..keto dietan van kb 2 eve, talan mar tobb is...a torta a hutoben csucsul, a kakaos piskotahoz Audrey es aprosef receptjebol kihamoztam ugy, hogy a fonti hozzavalok ne legyenek benne.Jol sikerult.Tegnap megvettem az ajandekot, a lapot, mar csak be kell csomagolni.
A hust bepacoltam, egesz ejjel a hutoben biztosan finom lesz..holnap csak sutni kell es a salata.Mert mi csak azon a napon szeretjuk az unneplest..ezt persze lehet tolem tanultak el..
Nezegettem a tengernyi fotot, ez lett vegul A FOTO ehhez a bejegyzeshez valamiert..talan a nezese, a csikos garbo, vagy a zold miatt, vagy az osszes egyutt? nem is tudom, de vagany..
Happy Birthday (borso) Balazs!:)