Wednesday, February 14, 2018

Lolanap...

Valentine's day is a poet's Holiday...Valentin nap a kolto 
 unnepe..a napokban talaltam ezt a nagyon szep idezetet.

Es persze az en Lolam szuletesnapja is, aki ma 6 eves.
Azt mondjak a kutyak  idovel olyanok lesznek, mint a gazdajuk, Lolaval kapcsolatban melysegesen igaz.Nem eleg, hogy ezen a napon szuletett, csak szeretet van benne, csupa erzekenyseg.Amikor Csili ide kerult a hazhoz, egyszer irtam is rola mennyire megbantodott.Sokszor onfeledt orommel,( ahogy csak o  tudott) szaladt felem, de amikor meglatta a masik kutyat banatosan megfordult, feje lelogott es elvonult.Nem tudtam visszahivni.Csili elegge eroszakos, kisajatitott es hiaba en nem akartam igy, o nem adta lejjebb.
Valahol en is ilyen vagyok, nem birom az eroszakos valamit ram akarni erolteto, vagy a midenaron eltaposo viselkedest.En is mindig odebb allok, de persze nem jelenti azt, hogy nem ervenyesitem az akaratom, vagy csupan onmagam mas formaban, mert igen.Ebben biztam Lolanal is , batoritottam vegig.Addig addig, amig kezdte visszavenni a szerepet..o a rangidos, Panda is kesobb szuletett 2 honappal, hirtelen viaskodni is kezdett ertem Csilivel.Mar nem vonult el banatosan fejet logatva, hanem kikovetelte, hogy ot is olbe vegyem, koszontsem ugy , mint elotte mindig.
Csili szinte azonnal kapott egy parnat a konyhaba, ha ott van velem azon pihen, mert o mindig ott van ahol en.Lola barhol kepes lepihenni, a szeretetet mindenki kozott megosztja.Azt vettem eszre egyik nap, hogy a parnan fekszik, most eloszor.Majd kesobb jon Csili , aki nem zavarja el, hanem melle fekszik.Csili azota ugy helyezkedik, ha kesobb Lola is csatlakozna, fele az ove.Ez nagyon tetszik nekem, ez a megosztas, ez a Lola reszerol valo kiallas onmagaert, ertem.Ez a sok szeretet bennuk, ez a Csili reszerol valo igazodas.
Nagyon szepen elnek ok harman, ahogy tudnak orulni Pandanak is, amikor hazajon, ahogy Panda dorgolozik a fejevel hozzajuk..szemet gyonyorkodteto, igazi Disney film itt korulottem eloben.
Sokszor melaztam azon, vajon az ember miert valaszt allatot egy masik emberen at..azt hiszem ma mar tudom..az allatok megmaradnak gyerek szinten, az oromuk a ragaszkodasuk,a mindentol mentes szeretetuk, ok nem nonek ki bennunket, maradnak velunk, orokre.


Boldog szulinapot kiskutyam!:)